Ørland Legesenter

Brekstad 7130 Brekstad

Siste vurderinger av Ørland Legesenter

Seriøs og tillitsfull

Lege: Maris Salumäe Skrevet

Opplever henne som seriøs og nøye, hun lytter til det jeg forteller og hun er nøye når hun sjekker, er hun usikker så konfererer hun med spesialister.

Flink Lege!!

Lege: Sara Therkelsen Lundseng Skrevet

Flink Lege,god til og lytte,hvis tvil om noe konfererer med andre leger før en beslutning tas som er meget bra.Alltid hyggelig.Har hatt henne i flere år som fastlege,føler meg trygg på henne som er meget viktig for pasienten.Anbefaler denne legen!!

En skikkelig lege

Lege: Cynthia Magdalena Poblete Torres Skrevet

Har hat problem i mange år. Vært til flere der de egentlig bare sa jeg måte leve med det. Cynthia tok tiden til og faktisk høre og forstå. Ble henvist til spesialist som straks fikk ordnet med operasjon. Operasjon ble gjennomført og problemet er vekk.
Har bare positivt og si om denne legen.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Morten Jensvold Skrevet

Utstråler trygghet, er veldig empatisk og forståelsesfull. Møter deg med et fast håndtrykk og høflighet. Viser interesse for meg som person og er veldig tillitsfull. Viser stor omtanke og får en til å føle seg trygg. Veldig rolig. Man føler seg velkommen og ikke avvist. Han er lett å nå og er god til å kommunisere. Han er god til å skille på privat og jobb. Er veldig profesjonell.

Trygg og empatisk

Lege: Cynthia Magdalena Poblete Torres Skrevet

Grundig- gjør god oppdatering på pas historikk. Gir trygghet. Ydmyk og engasjert. Henviser videre v/behov. Bruker et godt forståelig medisinsk språk.