Ørland Legesenter

Telefonnummer72 51 41 0072 51 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brekstad 7130 Brekstad

Siste vurderinger av Ørland Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Morten Jensvold Skrevet

Utstråler trygghet, er veldig empatisk og forståelsesfull. Møter deg med et fast håndtrykk og høflighet. Viser interesse for meg som person og er veldig tillitsfull. Viser stor omtanke og får en til å føle seg trygg. Veldig rolig. Man føler seg velkommen og ikke avvist. Han er lett å nå og er god til å kommunisere. Han er god til å skille på privat og jobb. Er veldig profesjonell.

Trygg og empatisk

Lege: Cynthia Magdalena Poblete Torres Skrevet

Grundig- gjør god oppdatering på pas historikk. Gir trygghet. Ydmyk og engasjert. Henviser videre v/behov. Bruker et godt forståelig medisinsk språk.

Seriøs og vennlig

Lege: Maris Salumäe Skrevet

Har bare hatt positive erfaringer med henne som fastlege. Hun er seriøs og virker interessert i pasienten. Blid og vennlig.

Dyktig lege

Lege: Maris Salumäe Skrevet

Hun er hyggelig, og tar pasienten(e) på alvor. Hun er også grunndig og nøye. Har bare positive erfaringer

Likegyldig

Lege: Maris Salumäe Skrevet

Hadde det travelt og virket lite interessert. Fikk inntrykk at hun ikke var opptatt av min situasjonsbeskrivelse/ mine opplysninger. Følte at jeg ikke ble tatt på alvor. Burde fått langt bedre informasjon om medisinbruk.