Pål Ronny Flæsen

Autorisasjon (2002)

Pål Ronny Flæsen er en av 14 fastleger i Ørland

Siste vurderinger av Pål Ronny Flæsen

Den beste av de beste!

Her snakker man ikke bare om å bli sett, men også hørt! Han tar seg tid, som gjør at du føler deg trygg.Han er også meget effektiv, flink ,intuitiv, oppmuntrende ,støttende og nøye. Og har, ikke minst et fantastisk humør.Han nøler heller ikke med å sende deg videre til feks.spesialist. Jeg er utrolig takknemlig og heldig over at jeg har nettopp denne fast legen; noe jeg har hatt siden 2003 da jeg ble M.E syk.

Måtte han aldri slutte!

Veldig fornøyd

Er så glad for å ha Flæsen som min fastlege siden 2003. Trivelig og sympatisk lege som ser pasienten og gjør en super jobb med oppfølging. Veldig fornøyd

Forståelsesfull og grundig

Hører på passienten og følger opp regelmessig. Oppdaget f.eks. min kreft tidlig som gjorde at jeg er kreftfri i dag. Sender deg fort til en spesialist ved mistanke om noe som en spesialist bare kan avgjøre. Viser deg prøveresultater grundig og forklarende. Tillitsfull og trivelig lege.

OVERFLATISK

Ok å snakke med men skriver alt for fort ut resepter i stedet for å undersøke pasient skikkelig. Tar seg ikke tid.

Topp lege!

Har hatt Pål som fastlege siden 2005,og er veldig fornøyd på alle måter.Men siden det
nye regelverket kom i oktober 2016 på psyisk
helse og bilbruk...har ikke Pål kunnet utrette
det han han er virkelig god på,nemlig psykiatri!Fylkeslegen tynger hans skuldre det
vet jeg meget godt!Synd,men sant.

Stå på Pål.