Logo for Flow Tannhelse Fredrikstad

Flow Tannhelse Fredrikstad

Logo for Flow Tannhelse Fredrikstad

Om klinikken

Flow Tannhelse er et moderne tannhelse konsept som legger vekt på moderne estetisk tannbehandling og en unik tilnærming til pasientkommunikasjon. Vi skiller oss ut ved å kombinere avansert tannbehandling med en forpliktelse til å forstå og imøtekomme pasientenes individuelle behov.

Moderne tannbehandling står i sentrum hos Flow Tannhelse, og klinikken tar i bruk de nyeste teknologiene og metoder for å sikre effektive og skånsomme behandlinger. Vi bruker blant annet 3D scannere for undersøkelser, for å gi deg et bedre innblikk i tilstanden til tennene dine. Tannlegene ved Flow Tannhelse er dedikert til å opprettholde høy faglig kompetanse og holder seg oppdatert på bransjens nyeste trender og innovasjoner.

En spesiell styrke ved Flow Tannhelse er fokuset på estetisk tannbehandling. Vi forstår at et vakkert smil ikke bare påvirker utseendet, men også selvtilliten og velværet til pasientene. Ved å tilby skreddersydde løsninger for estetiske utfordringer, som tannbleking, porselensfasetter, usynlig tannregulering og andre kosmetiske prosedyrer, jobber tannlegene her med pasientene for å oppnå et smil som både er naturlig og strålende.

I tillegg har våre tannleger et spesielt fokus på pasienter med tannlegeskrekk. Klinikken har utviklet en støttende og forståelsesfull tilnærming for å hjelpe de som føler angst eller frykt ved tanken på tannbehandling. Tannlegene tar seg tid til å lytte til pasientenes bekymringer og skaper et trygt miljø for å sikre at hver pasient føler seg komfortabel og ivaretatt under hele behandlingsprosessen. Vi tilbyr også tannbehandling i narkose.

Flow Tannhelse har satt seg som mål å ikke bare tilby topp moderne tannbehandling, men også å skape en positiv opplevelse for alle pasienter. Gjennom fokus på pasientkommunikasjon, estetisk tannbehandling og støtte til de med tannlegeskrekk, har klinikken etablert seg som et kompetansesenter i Fredrikstad.

Telefonnummer69 16 75 0069 16 75 ... Nettsted
Dampskipbrygga 10 1607 Fredrikstad
Flow Tannhelse Fredrikstad holder til i Fredrikstad

• Profilbilde av tannlege Ahmed M.
    Tannlege
    Bestill time – 1 210 kr
Tips oss om tannlege som mangler.

Om vurderingene

Siste vurderinger av Flow Tannhelse Fredrikstad

Veldig bra

Tannlege: Ahmed M. Skrevet

Dyktig og hyggelig tannlege som vet hva han driver med. Anbefaler denne klinikken for sjekk og rens. Veldig bra!

Dyktig tannlege

Tannlege: Ahmed M. Skrevet

Gjorde grundig jobb, synes denne airflow behandlingen var en vond opplevelse, men det er nok pga jeg er skeptisk på alt som har med tannlege å gjøre..

Anbefales på det varmeste !!

Tannlege: Ahmed M. Skrevet

En super dyktig tannlege som er tydelig og nøye i jobben sin. Du får ikke en overfladisk behandling hos Mizzouri, han følger deg opp og jobber seg frem til å finne løsninger som tilpasser deg. Jeg har hatt bare gode opplevelser, så for meg er det 10/10.

Super fornøyd

Tannlege: Ahmed M. Skrevet

Jeg er 49 år og først når jeg kom til Flow ble det oppdaget at jeg hadde Pyréa. Helt uforståelig at ikke dette er oppdaget før egentlig. Men den servicen og smertefrie behandlingen jeg nå har fått er priceless 👍
Nesten så jeg gleder meg til hver time jeg har 😅
Anbefales på det sterkeste 👍🙏👍👍
Skulle gjerne gitt flere stjerner, men dessverre bare maks 5 å gi..