Logo for Flow Tannhelse Fredrikstad

Flow Tannhelse Fredrikstad

Logo for Flow Tannhelse Fredrikstad

Om klinikken

Flow Tannhelse er et moderne tannhelse konsept som legger vekt på moderne estetisk tannbehandling og en unik tilnærming til pasientkommunikasjon. Vi skiller oss ut ved å kombinere avansert tannbehandling med en forpliktelse til å forstå og imøtekomme pasientenes individuelle behov.

Moderne tannbehandling står i sentrum hos Flow Tannhelse, og klinikken tar i bruk de nyeste teknologiene og metoder for å sikre effektive og skånsomme behandlinger. Vi bruker blant annet 3D scannere for undersøkelser, for å gi deg et bedre innblikk i tilstanden til tennene dine. Tannlegene ved Flow Tannhelse er dedikert til å opprettholde høy faglig kompetanse og holder seg oppdatert på bransjens nyeste trender og innovasjoner.

En spesiell styrke ved Flow Tannhelse er fokuset på estetisk tannbehandling. Vi forstår at et vakkert smil ikke bare påvirker utseendet, men også selvtilliten og velværet til pasientene. Ved å tilby skreddersydde løsninger for estetiske utfordringer, som tannbleking, porselensfasetter, usynlig tannregulering og andre kosmetiske prosedyrer, jobber tannlegene her med pasientene for å oppnå et smil som både er naturlig og strålende.

I tillegg har våre tannleger et spesielt fokus på pasienter med tannlegeskrekk. Klinikken har utviklet en støttende og forståelsesfull tilnærming for å hjelpe de som føler angst eller frykt ved tanken på tannbehandling. Tannlegene tar seg tid til å lytte til pasientenes bekymringer og skaper et trygt miljø for å sikre at hver pasient føler seg komfortabel og ivaretatt under hele behandlingsprosessen. Vi tilbyr også tannbehandling i narkose.

Flow Tannhelse har satt seg som mål å ikke bare tilby topp moderne tannbehandling, men også å skape en positiv opplevelse for alle pasienter. Gjennom fokus på pasientkommunikasjon, estetisk tannbehandling og støtte til de med tannlegeskrekk, har klinikken etablert seg som et kompetansesenter i Fredrikstad.

Flow Tannhelse Fredrikstad holder til i Fredrikstad

Siste vurderinger av Flow Tannhelse Fredrikstad

Rask, presis, stø og beroligende!

Tannlege: Ahmed Mizzouri Skrevet

Ved Holmlia Tannlegesenter av tannlege Ahmed Mizzouri fikk jeg behandlet to tenner for hull rett etter hverandre, heldigvis rett ved siden av hverandre. Det var den desidert minst ubehagelige tannbehandlingen jeg noen gang har hatt. Helt smertefritt!

Ahmed er rolig og helt stø som en maskin mens han jobber, rask og effektiv, og har en beroligende, profesjonell holdning mens han holder på. Han kommuniserer klart og ga presis informasjon om akkurat hva han behøvde av meg som pasient mens han jobbet.

Jeg var ganske anstrengt og nervøs før jeg kom, men det gikk kjempefint og nå lurer jeg på hvorfor jeg gruet meg i det hele tatt.

Tusen takk, Ahmed! Jeg håper jo at tennene mine nå holder en stund, men neste gang jeg trenger behandling igjen håper jeg inderlig jeg får deg som tannlege!

Den beste tannlegen!

Tannlege: Ahmed Mizzouri Skrevet

Jeg anbefaler Ahmed på det sterkeste! Jeg har alvorlig tannlegeskrekk og derfor unngått alt som har med tenner å gjøre. Det straffer seg og smerter tok fullstendig overhånd.Derfor er jeg så glad for å nå ha en profesjonell tannlege som tar hensyn og er utrolig dyktig i jobben sin! Må også skryte av assistentene som har holdt meg i hånden når skrekken har tatt over, så varme fine mennesker!

Veldig bra

Tannlege: Ahmed Mizzouri Skrevet

Dyktig og hyggelig tannlege som vet hva han driver med. Anbefaler denne klinikken for sjekk og rens. Veldig bra!

Dyktig tannlege

Tannlege: Ahmed Mizzouri Skrevet

Gjorde grundig jobb, synes denne airflow behandlingen var en vond opplevelse, men det er nok pga jeg er skeptisk på alt som har med tannlege å gjøre..

Anbefales på det varmeste !!

Tannlege: Ahmed Mizzouri Skrevet

En super dyktig tannlege som er tydelig og nøye i jobben sin. Du får ikke en overfladisk behandling hos Mizzouri, han følger deg opp og jobber seg frem til å finne løsninger som tilpasser deg. Jeg har hatt bare gode opplevelser, så for meg er det 10/10.