Logo for Lillestrøm Tannhelse

Lillestrøm Tannhelse

Logo for Lillestrøm Tannhelse

Om klinikken

Velkommen til vår moderne tannklinikk i hjertet av Lillestrøm sentrum! Vi er stolte av å tilby et dedikert tannlegeteam med lidenskap for tannhelse og mange års erfaring. Vårt mål er å kombinere ekspertise med empati og ta oss tid til å forstå dine individuelle behov. Fra forebyggende tiltak til avansert behandling, veileder vi deg gjennom hvert steg av prosessen.

Vår tannlegevakt er tilgjengelig for akuttbehandlinger og øyeblikkelig hjelp når du trenger det mest. Har du akutte smerter, ta kontakt for å få satt opp en hastetime.

Vi har spesialisert oss på behandling av pasienter med tannlegeskrekk. Hos oss vil du oppleve en beroligende atmosfære, empati og omsorg, kombinert med moderne teknikker for å redusere angst og ubehag.

Uansett hvilken tannhelseutfordring du står overfor, er vi her for å gi deg de beste mulige behandling og oppfølging. Vi er dedikerte til å opprettholde din munnhelse og har fokus på både funksjon og estetikk. Vårt mål er alltid at du skal forlate oss med et stort smil om munnen.

Lillestrøm Tannhelse holder til i Lillestrøm

Siste vurderinger av Lillestrøm Tannhelse

Fantastisk tannlege med godt humør

Tannlege: Sanchari Khan Skrevet

Jeg føler jeg ble tatt imot godt av Sanchari, hun var dyktig med behandlingen og skånsom med tenna mine. Velger nå å dra til henne fast