Profilbilde

Adrian Corneliu Matic

Eurodent AS, Eurodent Bergen, Eurodent Trondheim

Adrian jobber som overtannlege på Eurodent sine avdelinger i Oslo, Bergen og Trondheim. Han er godkjent spesialist på implantat-protetikk og har mange års bred erfaring med store protetiske jobber.

2009

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Eurodent AS Prisliste
Eurodent Bergen Prisliste
Eurodent Trondheim Priser mangler

Eurodent AS Telefonnummer452 68 800452 68 8 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Akersgata 16 0158 Oslo
Eurodent Bergen Telefonnummer55 61 20 9055 61 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Strandgaten 6 5013 Bergen
Eurodent Trondheim Telefonnummer73 49 17 7773 49 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Innherredsveien 2C 7014 Trondheim
Adrian Corneliu Matic er tannlege i Oslo, Bergen og Trondheim

Siste vurderinger av Adrian Corneliu Matic

Tannlegeskrekk

Klinikk: Eurodent AS Skrevet

Når jeg satte meg i tannlegestolen første gang forsvant tannlegeskrekken som dugg for solen. Har aldri opplevd en mer proffesjonell tannlege enn det jeg opplevde hos Eurodent Oslo.
Ikke bare tannlegen får ros,men hele konseptet er gjennomført proffesjonelt.
I det man kommer inn døren til man forlater lokalet så føler man seg verdsatt og slike opplevelser mangler norske tannleger.
Prismessig kan ikke norske tannleger sammenlignes og mine synspunkter om Eurodent Oslo er kun gode.

Utrolig dyktig og tillitsvekkende

Klinikk: Eurodent AS Skrevet

Fått en helt ny hverdag etter noen til tider lange behandlinger hos han. Alltid kommet inn på time og fått time som passer med tog. Også fått en kjempefin oppfølging fra både han og kontorleder. Kan anbefale han og klinikken på det varmeste selv om man har noe skrekk for å ta fatt på en sliten tanngard.

God og rimelig

Klinikk: Eurodent AS Skrevet

Profesjonelt, hyggelig personale og ingen unødig venting.