Profilbilde

Adrian Corneliu Matic

Profilbilde
Eurodent AS, Eurodent Bergen, Eurodent Trondheim

Adrian jobber som overtannlege på Eurodent sine avdelinger i Oslo, Bergen og Trondheim. Han er godkjent spesialist på implantat-protetikk og har mange års bred erfaring med store protetiske jobber.

Autorisasjon (2009)

Eurodent Trondheim Priser mangler

Siste vurderinger av Adrian Corneliu Matic

Den verste tannlegen

Klinikk: Eurodent Bergen Skrevet

Alt så bra ut i begynnelsen, men kvaliteten på behandling hans var veldig dårlig, og det fortalte jeg ham. Etter det ble han veldig respektløs, arrogant og aggressiv og ba om å forlate kontoret umiddelbart. Han svarte heller ikke på spørsmålene mine og nektet å forklare situasjonen. Jeg valgte ham etter at jeg så mange positive anmeldelser på dette nettstedet, og jeg angrer nå på avgjørelsen min.

Tannlegeskrekk

Klinikk: Eurodent AS Skrevet

Når jeg satte meg i tannlegestolen første gang forsvant tannlegeskrekken som dugg for solen. Har aldri opplevd en mer proffesjonell tannlege enn det jeg opplevde hos Eurodent Oslo.
Ikke bare tannlegen får ros,men hele konseptet er gjennomført proffesjonelt.
I det man kommer inn døren til man forlater lokalet så føler man seg verdsatt og slike opplevelser mangler norske tannleger.
Prismessig kan ikke norske tannleger sammenlignes og mine synspunkter om Eurodent Oslo er kun gode.

Utrolig dyktig og tillitsvekkende

Klinikk: Eurodent AS Skrevet

Fått en helt ny hverdag etter noen til tider lange behandlinger hos han. Alltid kommet inn på time og fått time som passer med tog. Også fått en kjempefin oppfølging fra både han og kontorleder. Kan anbefale han og klinikken på det varmeste selv om man har noe skrekk for å ta fatt på en sliten tanngard.

God og rimelig

Klinikk: Eurodent AS Skrevet

Profesjonelt, hyggelig personale og ingen unødig venting.