Sjøsia Legekontor

Fyrgata 3 7714 Steinkjer

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøsia Legekontor

Trygg, imøtekommende og Kunnskapsrik Lege

Lege: Sjur Agdestein Skrevet

Dette er en lege som virkelig tar deg på alvor, som gjenspeiler seg i hvor mange pasienter som faktisk blir trodd og blir henvist videre til spesialister innenfor din problematikk og evt utfordringer.En lege med en meritt-liste uten sidestykke når det kommer til spesialisering, Utdannelse og bransje erfaring som allmennlege.Anbefales på det sterkeste!

Rask men effektiv

Lege: Kjetil Grjotheim Skrevet

Legen kan være vanskelig å få time til, men er veldig effektiv på kontoret, lytter, diagnostiserer og sender deg ut raskt og effektivt. Vær tydelig i hva du vil frem til og legen vil være like tydelig tilbake.

Trygg og lyttende

Lege: Christine Agdestein Skrevet

Er veldig fornøyd med Christine som fastlege både for meg selv og mine barn. Hun oppleves som dyktig, lyttende, effektiv.
Også fornøyd med vikarene under hennes permisjon.

Har hatt noe fravær, men svært god når tilstede

Lege: Christine Agdestein Skrevet

Flott lege som jeg har tiltro til, og oppleves som jordnær og grei å snakke med. Har de siste år hatt en del fravær, som har ført til mange vikarer og uheldighetene det har medført seg. Men dyktig dame!

Overfladisk, inkompetent lege

Lege: Kjetil Grjotheim Skrevet

Vil ikke anbefale han som lege, hvis du gjerne vil have en grundig vurdering. Har for travelt, lytter ikke, overholder ikke avtaler, utfører alt for overfladiske undersøkelser, ikke lydhør for konstruktiv kritikk. Jeg vil helt klart finne en annen lege.