Legevakt Vest AS

Silurveien 2 0380 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legevakt Vest AS

Skuffende

Lege: Sarah Elizabeth Chacko-George Skrevet

Har vært hos legen flere ganger nå, og hver gang måtte jeg vente mer enn 1 time. Det er bortkastet tid. Jeg er hos henne kun 15min. Jeg er plaget av smerter pga graviditeten og hun sier at det er NORMALT. Tør ikke å høre på mine plagene. Veldig skuffet og frustrerende.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sarah Elizabeth Chacko-George Skrevet

Hun møter deg med et stort smil og et varmt velkommen.

Man føler en vennlighet med en gang man kommer inn døren og hun presenterer seg med en god faglig tyngde og tillit.

Hun er strukturert og går rett på sak.
Lytter og tar tak i hva som er mest relevant.

Man føler at hun har en god forståelse for pasienten, ser helten og viser empati .

Hun har gitt meget god behandling for mine problemstillinger sammenlignet med andre leger.

Hun er ikke alltid like lett tilgjengelig men absolutt verdt å vente på.

Dårlig erfaring

Lege: Sarah Elizabeth Chacko-George Skrevet

Min erfaring med denne fastlegen har dessverre vært svært skuffende. Timene ble kansellert uten forvarsel eller beskjed, og ventetiden var lang, overstigende en time. Det var tydelig at vi ikke ble tatt godt imot, og opplevelsen ble forverret av en følelse av arroganse fra legens side. Det er viktig for leger å være oppmerksomme på pasientenes behov og å kommunisere tydelig. Dessverre levde ikke denne fastlegen opp til mine forventninger, og jeg vil derfor vurdere å se etter en annen lege som gir bedre omsorg og oppmerksomhet.

Utrolig skuffet!

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

Total mangel på oppfölging.
Timene kanselleres, får sms sent kveld e 22.00 om at jeg blir kontaktet dagen etter - tre dager på rad! Er bare sint, og utrolig forbannet på mangelende tilstedevärelse hos denne såkalte fastlegen. Styr unna!

Flink, men altfor travel.

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

Min lege gjennom mange år, god til å henvise, men travelheten går ut over forsvarligheten.
Legevakt Vest er også blitt en bedrift der en må lete etter Fastlegen-biten.