Legevakt Vest AS

Silurveien 2 0380 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legevakt Vest AS

Hastverk og lite empati

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

Hun virker mer opptatt av å drive business enn av å hjelpe pasienter. Veldig rask m å henvise videre - gjerne til sin egen private klinikk. Lytter ikke til pasienten, er lite empatisk og følger ikke opp. Har åpenbart altfor mange pasienter på sin liste. Lang ventetid for time.

Fraværende og utilgjengelig

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

Hatt henne som fastlege noen år nå, men aldri møtt henne. Ny vikar hver gang, lang ventetid på å få time. Ved en akutt ørebetennelse ble jeg presset til å ta en time hos den private legevakten for å få hjelp, selvom jeg ringte ved fastlegens åpning. Måtte betale nesten 1000kr for en 5 minutters sjekk og resept. Anbefales ikke.

Meget god kunnskap

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

Empatisk og god oppfølging! Kari Lise er dyktig og gir meg god tid til å stille spørsmål. Samt profesjonell oppfølging av grunnsykdomen.

Lite tilgjengelig

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

Mye bruk av vikarer på legesenteret. Timer blir avlyst og flyttet med kort varsel. Lang ventetid på telefon.

En positiv opplevelse

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

Jeg hadde en akutt ørebetennelse og smerter. Fikk meget god hjelp og forklaringer på problemet og medisiner til behandlingen. Beklaget også at de var 30 min forsinket.