Kari Lise Jacobsen Eidjar

Autorisasjon (2001)

7 av 1900

Kari Lise Jacobsen Eidjar er en av 571 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Lise Jacobsen Eidjar

Fantastisk lege, vil adri bytte til noen andre!

Kari, hun har vært min fastlege i over 10 år.
Ja, hun kan være travel innimellom, men hos meg følger hun alltid opp det vi blir enige om på timene.

Hun kan være streng samtidig som hun er mild.
Ringer jeg til Legevakt Vest så ringer hun meg tilbake i rimelig tid.

Hun er nøye og har ingen problem med å henvise deg videre hvis det trengs.

Alt i alt er jeg veldig veldig fornøyd med Kari, vi er nesten mer venner enn pasient og lege. Hun kjenner meg ut og inn og det er meget betryggende.

Hun har tilogmed vært hjemme hos oss på besøk i fritiden sin, bare for å være hyggelig 😅

Fin lege men aldri er der

Jeg har hat Kari Lise som fast lege fra første dag og traff henne bare en gang siden da. For det er alltid en eller annen vikar. Selve Service og betjenning Legevakt Vest er det dårligste jeg har sett. Personal er alt for uhyggelige. Aldri kommer gjennom med telefon. Hold dere unna Legevakt vest.

Fraværende 50% bedrift og fastlege.

Tilstedeværelsen er meget lav. Lange prosesser og en opplevelse av at legen ikke har tid til å lytte og se historikken og det hele bilde. Klinikken har både legevakt, fastlege og bedriftshelse hvor man kan oppleve at profitt kommer foran pasienten. Det er hyggelig ansatte i resepsjonen og lokalene er moderne. Dessverre drukner en fin fasade i det som er viktig og kjernen i deres virksomhet, helsen til deres klienter å en opplevelse av å bli hørt og ivaretatt. Ble kunde ved en tilfeldighet og vil ikke anbefale stedet. Overflaten er finere enn verdiene. Å ivareta sine pasienter å tilby bedre livskvalitet kunne gitt et langt bedre omdømme.

Fantastisk

Jeg opplevde en utrolig oppmerksom, kunnskapsrik og støttende lege. Stilte opp også langt utover arbeidstid. Det var også i perioder vikarer som var av samme kaliber. Har flyttet ut av kommunen, men denne legen gir jeg ikke slipp på!

ikke å anbefale

Kari er sikkert en dyktig lege på flere områder men jeg ville ikke anbefalt henne som fastlege. Hun er lite tilgjengelig, det tar som regel opp til 3 uker før man får en ledig time og hun er alltid 45-60 minutter forsinket før timen. Hun gir stadig uttrykk for å være veldig travel og har ikke tid til å følge opp meg eller familiemedlemmene som pasient, og har ved flere anledninger ikke gitt meg viktige tilbakemeldinger på f.eks blodprøver. Jeg føler meg ikke trygg på at behandlingen og rådene jeg får av henne er grundig og riktig vurdert.