Kari Lise Jacobsen Eidjar

Legevakt Vest
Kvinne, 55 år

Godkjenning

Autorisasjon (2001)

Ledige plasser

0 av 1900
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

1 person

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Kari Lise Jacobsen Eidjar er en av 556 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(48)
48 vurderinger
Tilgjengelighet
(40)
40 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(38)
38 vurderinger
Service
(35)
35 vurderinger

Siste vurderinger av Kari Lise Jacobsen Eidjar

Uinteressert og opptatt med alt unntagen pasienten

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kontinuerlig bytte av vikarer, skarp i tonen når åpenbare feil og mangler spørsmålsstilles, direkte avvisende til kritiske spørsmål

Usympatisk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Mitt inntrykk etter å ha vært hos Kari er at hun virker direkte usympatisk og kald ovenfor sin pasient.

Faglig sterk, lytter

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lyttende, støttende, faglig sterk.
På Legevakt Vest får vi alltid hjelp, uansett ukedag. Dyktig vikar når Eidjar ikke er tilstede

Anbefales ikke

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har hatt Kari som fastlege i 9 år. Grunnen til at jeg byttet til henne, var at jeg møtte henne på legevakt vest. Hun utga seg for å være omsorgsfull og forståelsesfull. Nesten som om det er et "stunt" for å få kunder. For i løpet av årene har ting virkelig forandret seg.
Hun har vært frekk og lite imøtekommende. Jeg har fått beskjed at jeg ikke kan ta en prøve, for den er for dyr.
Jeg opplever at det nå dreier seg mer om penger for henne, ved at hun eier deler av legevakt vest. Hun ser også ut til å ha for mye å gjøre. Ved at hun har en lege som skal ta imot hennes pasienter når ikke hun kan. Det blir surr i systemet.

Aldri til stede

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun var aldri til stede på kontoret. Hver gang familien kom ble vi vist til ny vikar. Vi ble dårlig ivaretatt.