Kari Lise Jacobsen Eidjar

1 person

Kari Lise Jacobsen Eidjar er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Lise Jacobsen Eidjar

Faglig sterk

Dr. Eidjar har ekstremt høy kompetanse. Hun følger opp som avtalt og hun er opptatt av deg som pasient.
Hun har levert på et nivå som er langt over det spesialister innenfor samme tema har belyst.

Ser av andre vurderinger at det legges vekt på forsinkelser, har til gode å møte en lege som ikke er forsinket. Vil heller ha en forsinket lege med fokus, enn stress for å holde tiden.

Uinteressert og ikke opptatt av pasienten

Hun er alltid meget forsinket. Helt umulig å få time hos. Uinteressert i deg som pasient. Blir irritert over spørsmål vedrørende egen sykdom. Glemmer tilbakemeldinger på prøvesvar. Svarer ikke på mail.
Ved feil begått fra senterets side beklager hun ikke og ber deg om å komme tilbake senere. Manglende respekt for pasienten. Meget varierende humør. Alt for travel.

Sympatisk, trygg og kunnskapsrik!

Hun avleverte et svært godt og trygt første inntrykk! Jeg følte ved første stund at jeg var i trygge hender, og det gode oppfølgende arbeidet er upåklagelig !
Uten tvil mitt beste møte med helsevesenet:)

Uinteressert og opptatt med alt unntagen pasienten

Kontinuerlig bytte av vikarer, skarp i tonen når åpenbare feil og mangler spørsmålsstilles, direkte avvisende til kritiske spørsmål

Usympatisk

Mitt inntrykk etter å ha vært hos Kari er at hun virker direkte usympatisk og kald ovenfor sin pasient.