Kari Lise Jacobsen Eidjar

Silurveien 2 0380 Oslo
Kari Lise Jacobsen Eidjar er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Lise Jacobsen Eidjar

Grundig!

Kom inn samme dag, veldig bra! Flott behandling og oppfølging. Føler seg godt tatt vare på her!

5/5!

Velg en annen

Har heldigvis fått ny fastlege nå. Første møte for mange år siden var bra, siden har det bare gått nedover. Lite interessert i å hjelpe pasienten, dårlig oppfølging, dårlig service, lytter ikke, virker busy og uinteressert. Mye bruk av vikarer.

Imøtekommende og seriøs

Kari Eidjar er både dyktig og sympatisk. Veldig positivt legebesøk hos henne på Vest Helse. Tok ansvar og sørget for full gjennomgang og prøvetaking for å komme til bunns i problemet som var hodepine og svimmelhet over tid etter hjernerystelse.

Mindre tillit

Jeg har Eidjar som fastlege, men jeg kommer alltid til en vikar. I dag var hun der selv og tok imot andre pasienter, mens jeg satt og ventet på vikaren. Legevikaren må ha en sykepleier til stede på kontoret ved undersøkelse av meg, noe som gjør meg enda mer utilpass.

Erfaren,kunnskapsrik og varm

Kari er legen som ikke gir seg før hun finner ut hva som feiler deg. Hun er dyktig, erfaren og kunnskapsrik, og hun følger deg opp. I tillegg har hun en egen personlig varme, og utstråler trygghet og autoritet på en ivaretakende måte. Kari er drømme-fastlegen!