Kari Lise Jacobsen Eidjar

Legevakt Vest Kvinne, 51 år

Autorisert2001
Ledige plasser 21 av 1900
Vil du bytte til denne fastlegen?

Legevakt Vest

Silurveien 2 0380 Oslo
Kari Lise Jacobsen Eidjar er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Lise Jacobsen Eidjar

Flink, men opptatt....

De gangene KLE har hatt tid til å ta meg i mot har jeg følt meg svært godt ivaretatt. Dessverre så har vi (meg og to barn) vært mer hos vikarene hennes, enn hos henne. Nå er det ikke lenger mulig å få komme til en kvinnelig fastlege på legevakt vest, med mindre jeg bestiller privat (for der er hun tilgjengelig :-/ ). Så jeg kaster inn håndkleet og bytter til en fastlege som har mer tid.

Hyggelig lege

Lege som det går an å prate med. Setter av god nok tid. Men det blir fort sammenblanding av privattimer på det private legesenteret og oss som bruker henne som fastlege. Virker som hun er mer opptatt av de som bruker Legevakt Vest privat. (legevakt).

Pengejag og lytter ikke til pasienten

Jeg har hatt denne fastlegen i flere år. Etter at hun flyttet og startet nytt legesenter, har det bare gått rett nedover med pasientvennligheten. Hun hører ikke hva jeg sier, bare det hun vil høre. Og hun henviser kun til egne spesialister i eget bygg. Fryktelig kjipt å ha henne som fastlege, så nå bytter jeg for all fremtid.

En lege som bryr seg og som er til å stole på når det gjelder!

Kari Lise har vært min fastlege i 10 - 11 år. Jeg har fått fantastisk oppfølging i en periode med alvorlig sykdom. Hun har vært en god støttespiller også i etterkant med psykisk nedtur.

Kari Lise holder det hun lover, gir tilbakemeldinger i form av en telefon en sen ettermiddag, SMS eller brev med personlig hilsen!

Selv om jeg ser hun har det travelt og at det koker rundt henne, opplever jeg allikevel at hun 0 stiller når hun tar imot meg! Alltid like smilende å blid!

vennlig og imøtekommende

Legen er alltid blid og interessert. Hun er også dyktig og grundig, og tar seg tid til å lytte og prate litt