Kari Lise Jacobsen Eidjar

Legevakt Vest

2001

17 av 1900

Legevakt Vest Telefonnummer23 25 11 1123 25 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Silurveien 2 0380 Oslo
Kari Lise Jacobsen Eidjar er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Lise Jacobsen Eidjar

Flink men hun har for mye å gjøre

Kari er en veldig trygg og kunnskapsrik lege. Hun har hjulpet meg gjennom lang tid og jeg har vært meget fornøyd.

Uheldigvis hadde jeg en dårlig opplevelse da vi var uenige om en sak. Jeg sendte inn en reklamasjon til Legevakt Vest i September. Jeg ringte og etterspurte svar på denne reklamasjonen i desember og jeg sendte ny e-post i januar. Jeg fikk svar på min reklamasjon i april.

Jeg er meget skuffet over hvordan Kari taklet denne reklamasjonen da jeg fikk beskjed om at dette ikke var noe hun ønsket å bruke tid på.

I tillegg var jeg dagen første pasient da jeg hadde min siste time med henne. Da kom hun gående inn da timen egentlig skulle starte og vi startet timen 15 minutter etter det vi egentlig skulle. Jeg skulle på jobb og jeg setter lite pris på mennesker som ikke respekter andre sin tid.

Kari er en veldig flink lege, men jeg føler dessverre at hun har får mye å gjøre og ikke tok seg tid til å behandle min sak. Jeg hadde også en meget dårlig kundeopplevelse med henne da hun ikke hadde noe ønske om å løse reklamasjonssaken med meg.

Tar deg på alvor

Kari Lise tar deg på alvor og gir deg en trygghetsfølelse. Hun tar seg god tid til deg, men det er synd at hun er så travel da det ikke er like bra når man kommer til vikaren hennes.

Grundig!

Kom inn samme dag, veldig bra! Flott behandling og oppfølging. Føler seg godt tatt vare på her!

5/5!

Velg en annen

Har heldigvis fått ny fastlege nå. Første møte for mange år siden var bra, siden har det bare gått nedover. Lite interessert i å hjelpe pasienten, dårlig oppfølging, dårlig service, lytter ikke, virker busy og uinteressert. Mye bruk av vikarer.

Imøtekommende og seriøs

Kari Eidjar er både dyktig og sympatisk. Veldig positivt legebesøk hos henne på Vest Helse. Tok ansvar og sørget for full gjennomgang og prøvetaking for å komme til bunns i problemet som var hodepine og svimmelhet over tid etter hjernerystelse.