Kari Lise Jacobsen Eidjar

Legevakt Vest Kvinne, 51 år

Autorisert2001
Ledige plasser 3 av 1900
Vil du bytte til denne fastlegen?

Legevakt Vest
Silurveien 2 0380 Oslo
Kari Lise Jacobsen Eidjar er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Lise Jacobsen Eidjar

Anbefaler ikke denne fastlegen

Jeg har hatt Eidjar som fastlege flere år, og må si at hun har tapt seg svært mye de siste årene. Hennes fokus er på legesenteret og business og ikke hos pasienten. Sist jeg kom inn til henne fikk hun telefon fra en entreprenør midt under konsultasjonen som hun svarte på, helt uhørt spør du meg. Jeg har ikke fått kommet inn til henne de siste årene, jeg er blitt henvist til en av hennes utallige vikarer. Det har gjort at jeg har måttet forklare min situasjon på nytt ved hver konsultasjon. Ikke bra !

Kan ikke anbefale

De gangene jeg faktisk har vært hos henne har jeg vært fornøyd under besøket, men det er nesten umulig å få time hos henne. Stort sett er det bare vikarer, og når det kommer til oppfølging etter et besøk finnes det ikke uten at du selv ringer og maser med konsekvens at de som svarer på telefon blir sure fordi man maser. Gjentatte ganger har jeg fått beskjed om at jeg står på dagens ringeliste uten at noen ringer. Kommunikasjon med spesialist hun henviser til, også på den private delen av legesenteret, er usedvanlig dårlig og jeg opplever at fastlege og spesialist gir ulike beskjeder og irettesetter ovenfor meg hva den andre har sagt og gjort. Sykepleiere i resepsjon/telefon er også lite behjelpelig. Nå er det nok og jeg bytter lege.

Anbefaler ikke denne fastlegen

Kari Lise Eidjar anbefales ikke som fastlege. Jeg får aldri time hos henne, bare hos hennes «vikarer», og hver gang må jeg begynne forklaringen forfra igjen. Sist gang jeg fikk time hos henne, "måtte" hun sende privat mail, mens jeg var inne til konsultasjon. Siste ukes hendelse var siste besøk for meg. Når jeg bestilte time fikk jeg beskjed om at Kari Lise var sykemeldt i påvente av operasjon, men jeg kunne få time hos hennes vikar. Jeg måtte argumentere med vikaren for å få en henvisning, og deretter beskjed om at jeg måtte finne frem til spesialist selv, for han visste ikke hvem som hadde ledig time... Og når jeg går ut fra legekontoret så går jeg rett på Kari Lise i hvit legefrakk.

Flink, men opptatt....

De gangene KLE har hatt tid til å ta meg i mot har jeg følt meg svært godt ivaretatt. Dessverre så har vi (meg og to barn) vært mer hos vikarene hennes, enn hos henne. Nå er det ikke lenger mulig å få komme til en kvinnelig fastlege på legevakt vest, med mindre jeg bestiller privat (for der er hun tilgjengelig :-/ ). Så jeg kaster inn håndkleet og bytter til en fastlege som har mer tid.

Hyggelig lege

Lege som det går an å prate med. Setter av god nok tid. Men det blir fort sammenblanding av privattimer på det private legesenteret og oss som bruker henne som fastlege. Virker som hun er mer opptatt av de som bruker Legevakt Vest privat. (legevakt).