Kari Lise Jacobsen Eidjar

32 av 1900

Kari Lise Jacobsen Eidjar er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Lise Jacobsen Eidjar

ikke å anbefale

Kari er sikkert en dyktig lege på flere områder men jeg ville ikke anbefalt henne som fastlege. Hun er lite tilgjengelig, det tar som regel opp til 3 uker før man får en ledig time og hun er alltid 45-60 minutter forsinket før timen. Hun gir stadig uttrykk for å være veldig travel og har ikke tid til å følge opp meg eller familiemedlemmene som pasient, og har ved flere anledninger ikke gitt meg viktige tilbakemeldinger på f.eks blodprøver. Jeg føler meg ikke trygg på at behandlingen og rådene jeg får av henne er grundig og riktig vurdert.

Vurdering

En lege jeg lenge har villet bytte bort. Virker ikke interessert og er ganske frekk og tåler ikke om man er uenig. Sier faktisk at hun ikke har tid. Ikke følt meg trygg hos henne. Har byttet til en fantastisk lege nå.

Lite tilgjengelig

Hun er veldig opptatt med å styre Legevakt Vest og har tydeligvis ikke tid til å være fastlege. Hun er en flink lege når hun har tid, men jeg har opplevd flere ganger at hun ikke ringer som avtalt på oppsatt tid.

Tar seg ikke tid til å lytte til pasientens behov for hjelp

Hadde denne legen en kort periode. Hun hadde dårlig tid de gangene jeg ønsket hjelp, lite lyttende og overholdt ikke telefonavtaler. Kan ikke anbefale denne fastlegen, dersom du faktisk er i behov av oppfølging.

Faglig sterk

Dr. Eidjar har ekstremt høy kompetanse. Hun følger opp som avtalt og hun er opptatt av deg som pasient.
Hun har levert på et nivå som er langt over det spesialister innenfor samme tema har belyst.

Ser av andre vurderinger at det legges vekt på forsinkelser, har til gode å møte en lege som ikke er forsinket. Vil heller ha en forsinket lege med fokus, enn stress for å holde tiden.