Gardermoen Helsesenter

Ragnar Strøms veg 4 2067 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Gardermoen Helsesenter

Fantastisk lege!

Lege: Enayat Tokhi Skrevet

Da jeg mistet verdens beste fastlege, ble Enayat min verdens beste fastlege nr. 2. Jeg har vært innom 4 fastleger mellom disse to. Jeg føler meg sett, hørt, respektert og føler jeg blir veldig godt ivaretatt. Enayat forklarer veldig godt rundt spørsmål jeg har og kommer med gode alternativer til medisiner. Jeg føler jeg får en svært god oppfølging. Det er godt å slippe å grue seg til å gå til fastlegen. Anbefaler Enayat på det sterkeste, helt suveren!

Dette er sånn en lege skal være

Lege: Nina Irene Wiggen Skrevet

Jeg byttet til Gardermoen legesenter etter masse problemer med gamle legen min. Og jeg angrer ikke et sekund! Så imøtekommende, hyggelig, forståelsesfull og flink lege har jeg aldri vært borti. Hun tok seg tid og jeg følte hun viste hva hun snakket om.
Jeg hadde time halv oh var inne hos legen 2 minutter over halv. Det er imponerende! Aldri vært inne så raskt

Kunnskapsrik og rådgiver

Lege: Yasser Farhan Sheikh Skrevet

Dyktig lege, god rådgiver og en flott person som er oppmerksom. Han er innteressert og kunnskapsrik.

Lite imøtekommende

Lege: Enayat Tokhi Skrevet

Følte meg avvist og dum, ble ikke hørt. Tok meg ikke på alvor, veldig arrogant. Fikk ikke undersøkelsen jeg kom dit for.

Flink og imøtekomme

Lege: Nina Irene Wiggen Skrevet

Jeg bytter til Gardermoen Helsesenter etter å hatt mye vikarer og lite tilgjengelighet på det forgie legesenteret mitt.
Jeg angrer ikke ett sekund på at jeg bytter til Nina, jeg ble med en gang møtt med ett smil. Hun tok seg god tid, jeg følte meg godt ivaretatt og hun kom med mye nyttig informasjon. Alt ble godt fulgt opp hele veien. Virkelig en lege jeg kan anbefale!
Og et legekontor jeg kommer til å bli fornøyd med! Alt i alt, veldig fornøyd!!