Nina Irene Wiggen

Tlf: 22 90 26 26 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nina Irene Wiggen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nina Irene Wiggen

Dyktig og hyggelig

Hun var blid og imøtekommende, lyttet og ga gode råd. Fikk meg til å føle meg godt ivaretatt. Kan anbefales.

Veldig kompetent og hyggelig lege

Jeg er veldig fornøyd med Nina. Både jeg, min kone og spedbarn har henne som fastlege og vi kunne ikke vært mer fornøyd. Hun trøstet oss da vi opplevde en spontanabort. Hun var rask til å sjekke blodverdier da min kone fikk svangerskapskløe (noe som mest sannsynlig reddet livet til barnet vårt). Nina kommer med råd der andre leger bare vil nøye seg med å skrive ut resepter og ferdig med det.

Hun er imøtekommende og har alltid et smil på lager. Vi anbefaler henne på det sterkeste.

For kjapp og for dårlig

Hvis du er frisk og bare skal ha sjekket blodprøver en gang eller to i året er Wiggen en ok lege.

Hun var smilende og korrekt de første gangene, men etter hvert opplevde jeg henne som svært lite lyttende, lite forståelsesfull, og enkelte ganger ganske nedlatende. Jeg er godt voksen og trodde ikke jeg skulle få oppleve den type arrogante holdninger fra en lege i dagens Norge, det virker faktisk veldig gammeldags.

Selv etter å ha fått det jeg og mine nærmeste opplevde som lite gjennomtenkte råd, var jeg villig til å prøve over litt tid, og tenkte at "hun vet best, hun er tross alt lege". Men det virker som hun kun baserer seg på hva blodprøver og fysiske symptom viser, og ikke hører på hva jeg selv opplever. Hun tror tydeligvis hun kjenner meg, min kropp og min psyke bedre enn jeg gjør selv, og hun er ikke villig til å høre på noen form for motforestillinger, og heller ikke innrømme feil(vurderinger).

Jeg skulle ikke sagt noe om jeg følte at hun tok meg på alvor, og brukte tid på å komme til bunns i problemene. Men det gjør hun ikke.

Jeg oppfatter Dr. Wiggen som oppmerksom, vennlig og kunnskapsrik. Hun deler ikke ut medisiner i hytt og pine, men forsøker heller å finne ut årsaken til at en er syk. Jeg har fått god hjelp av Dr. Wiggen og anbefaler henne på det varmeste.

Kompetent

Grundig og direkte. Relevante spørsmål og god til å lytte. En kompetent allmennlege.

hyggelig og imøtekommende

var hos henne for førstegang og hun så meg som pasient og mine problemer med en gang. Følte meg ivaretatt og fikk den behandlingen jeg ønsket.

meget dårlig lege

-hadde ikke tid til meg som pasient
- hørte ikke på hva jeg har å si
-mangler empati og forstørelse for pasienten
- er ganske arogant og uhøflig

Hun hører ikke på pasienten

Det virker som denne legen har ingen empati.
Det virker som hun ikke har noen forståelse for pasienten eller pasientens behov.

Dårlig, Uhøflig og hensynløs fastlege

Nina Wiggen kan være utrolig snill men flink er ikke hu og når hu ser at pasienten sliter med noe så det eneste hu sier er å gjøre de tingene som hu ber om men det hjalp ALDRI og hu sto klar med bankterminalen etter 3-4 minutter.

Jeg kaller henne for "Oslo Legevakt" for hu oppfører seg akkurat som dem uten høflighet, hensynsløs og frekk i tillegg