Nina Irene Wiggen

Ragnar Strøms veg 4 2067 Jessheim
Nina Irene Wiggen er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Nina Irene Wiggen

Flink og imøtekomme

Jeg bytter til Gardermoen Helsesenter etter å hatt mye vikarer og lite tilgjengelighet på det forgie legesenteret mitt.
Jeg angrer ikke ett sekund på at jeg bytter til Nina, jeg ble med en gang møtt med ett smil. Hun tok seg god tid, jeg følte meg godt ivaretatt og hun kom med mye nyttig informasjon. Alt ble godt fulgt opp hele veien. Virkelig en lege jeg kan anbefale!
Og et legekontor jeg kommer til å bli fornøyd med! Alt i alt, veldig fornøyd!!

Varm tillitsfull og trygg fastlege

Jeg har hatt Nina i mange år og jeg har alltid opplevd å bli sett og godt ivaretatt. Med psykiske utfordringer kan tillit og åpenhet være vanskelig men Nina har alltid tatt meg på største alvor og «sett meg». Det har hjulpet meg veldig til at jeg nå føler meg mye mer «klinisk frisk» og fungerer bedre i hverdagen. En empatisk og varm fastlege som bryr seg veldig om pasientene sine.

Faglig dyktig og lyttende

Har hatt Nina Wiggen som fastlege i >8 år og har alltid blitt behandlet av en trygg og sikker lege. Kan absolutt anbefales. Har tidligere hatt vikar pga spesialisering men er nå tilgjengelig . Dessverre bør betjeningen av "sentralbordet" finne seg en annen jobb. Har vært pasient i Gransdalen siden fastlegeordningen startet ,men har alltid blitt behandlet nedlatende fra resepsjonen / telefonsvareren. Måtte faktisk en gang reise fra apoteket på Stovner til legesenteret for en samtale med betjening etter at de nektet meg resept på mine faste medisiner.

Lite god

Har opplevd at min svigermor med store vansker. Som har diabetes, er hjertesyk, har revmatoid artritt og er krumbøyd, klarer ikke å gå uten rullator har fått veldig liten hjelp. Hun brakk beinet for 3 år siden også og har blitt enda mindre aktiv på grunn av dette. Hun har søkt TT kort til henne uten at hun fikk dette innvilget. På grunn av dette er hun veldig lite ute. Nesten ikke ute i det hele tatt. Hun snakker ikke godt norsk og er av den typen som bare smiler selv om hun har det sykt vondt. Jeg synes det er mangel på kompetanse fra fastlegen som lar en så syk kvinne gå fra legesenteret uten videre oppfølging og hjelp til blant annet praktisk bistand.

Sikkert flink og hyggelig, men sjeldent tilgjengelig

Virker for meg faglig dyktig, og hun er veldig hyggelig.
Dessverre er hun for lite tilgjengelig. Det tar for lang tid å få time. Jeg blir dog eller får alltid mulighet til å benytte vikar som de har fast på legesenteret. Han er også dyktig og hyggelig.