Nina Irene Wiggen

Gransdalen 29 1054 Oslo
Nina Irene Wiggen er en av 541 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nina Irene Wiggen

Lite god

Har opplevd at min svigermor med store vansker. Som har diabetes, er hjertesyk, har revmatoid artritt og er krumbøyd, klarer ikke å gå uten rullator har fått veldig liten hjelp. Hun brakk beinet for 3 år siden også og har blitt enda mindre aktiv på grunn av dette. Hun har søkt TT kort til henne uten at hun fikk dette innvilget. På grunn av dette er hun veldig lite ute. Nesten ikke ute i det hele tatt. Hun snakker ikke godt norsk og er av den typen som bare smiler selv om hun har det sykt vondt. Jeg synes det er mangel på kompetanse fra fastlegen som lar en så syk kvinne gå fra legesenteret uten videre oppfølging og hjelp til blant annet praktisk bistand.

Sikkert flink og hyggelig, men sjeldent tilgjengelig

Virker for meg faglig dyktig, og hun er veldig hyggelig.
Dessverre er hun for lite tilgjengelig. Det tar for lang tid å få time. Jeg blir dog eller får alltid mulighet til å benytte vikar som de har fast på legesenteret. Han er også dyktig og hyggelig.

Dyktig og hyggelig

Hun var blid og imøtekommende, lyttet og ga gode råd. Fikk meg til å føle meg godt ivaretatt. Kan anbefales.

Veldig kompetent og hyggelig lege

Jeg er veldig fornøyd med Nina. Både jeg, min kone og spedbarn har henne som fastlege og vi kunne ikke vært mer fornøyd. Hun trøstet oss da vi opplevde en spontanabort. Hun var rask til å sjekke blodverdier da min kone fikk svangerskapskløe (noe som mest sannsynlig reddet livet til barnet vårt). Nina kommer med råd der andre leger bare vil nøye seg med å skrive ut resepter og ferdig med det.

Hun er imøtekommende og har alltid et smil på lager. Vi anbefaler henne på det sterkeste.

For kjapp og for dårlig

Hvis du er frisk og bare skal ha sjekket blodprøver en gang eller to i året er Wiggen en ok lege.

Hun var smilende og korrekt de første gangene, men etter hvert opplevde jeg henne som svært lite lyttende, lite forståelsesfull, og enkelte ganger ganske nedlatende. Jeg er godt voksen og trodde ikke jeg skulle få oppleve den type arrogante holdninger fra en lege i dagens Norge, det virker faktisk veldig gammeldags.

Selv etter å ha fått det jeg og mine nærmeste opplevde som lite gjennomtenkte råd, var jeg villig til å prøve over litt tid, og tenkte at "hun vet best, hun er tross alt lege". Men det virker som hun kun baserer seg på hva blodprøver og fysiske symptom viser, og ikke hører på hva jeg selv opplever. Hun tror tydeligvis hun kjenner meg, min kropp og min psyke bedre enn jeg gjør selv, og hun er ikke villig til å høre på noen form for motforestillinger, og heller ikke innrømme feil(vurderinger).

Jeg skulle ikke sagt noe om jeg følte at hun tok meg på alvor, og brukte tid på å komme til bunns i problemene. Men det gjør hun ikke.