Tangen Legekontor

Wessels Veg 95 7502 Stjørdal

Siste vurderinger av Tangen Legekontor

Arrogant

Lege: Maria Wahl Skrevet

Helt uinteressert i å hjelpe, mangler empati og forståelse. Ringer ikke tilbake når det blir lovet. For første gang i mitt relativt lange liv har jeg måttet forlate et legekontor uten å få nødvendig hjelp. Helt i orden at hun velger å skrive på nynorsk, men da bør hun være konsekvent, ikke blande nynorsk og bokmål. Vil ikke anbefale henne.

Ikke et legekontor for meg!!

Lege: Harald Skogholt Skrevet

Legen i seg selv er helt ok, men veldig utilgjengelig. Har måttet dra til turnuslegen flere ganger. Noe som ikke har vært en god opplevelse som gravid.
For ikke å snakke om de i resepsjonen og på lab! De har ikke tatt riktige blodprøver, og heller ikke ringt meg når noen av prøvene har vært utslagsgivende.
Trodde ikke det var mulig å være så fjern og ikke minst frekk til pasientene sine.
Et legekontor skal være hyggelige og imøtekommende.

Mildt sagt frustrert og skuffet over servicen !!

Hjelpsom

Lege: Lars Vetlesen Skrevet

Har hatt Vetlesen som lege i ca 15 år. Ingen ved siden av. Han ser mennesket og tar tak i og henviser videre ved behov. Har innsikt og forståelse angående psykiske problemer

Dårlig kundebehandling

Lege: Maria Wahl Skrevet

Frekk, uvitende og ovenpå/ned holdning. Har dårlig kunnskap om folk generelt, skriver alt på nynorsk..

God og empatisik lege

Lege: Maria Wahl Skrevet

Maria er en veldig dyktig og flink lege. Lytte til deg og etterspør ting. Veldig flink med barn. Hun kan bare anbefales!