Tangen Legekontor

Wessels Veg 95 7502 Stjørdal

Siste vurderinger av behandlere ved Tangen Legekontor

Stødig og veldig dyktig

Lege: Håvard Avelsgaard Skrevet

Hjelpsom, imøtekommende, tar seg god tid, finner gode løsninger, er rask når det gjelder papirarbeid og er veldig dyktig. Anbefales virkelig

Kunnskapsrik og folkelig lege

Lege: Arnstein Hegge Skrevet

Har alltid vært fornøyd med mine fastleger opp gjennom årene. Men Hegge tar kaka. Kunnskapsrik, lyttende og grundig. Her føler du at legen er oppriktig opptatt av deg, tar seg tid og om nødvendig henviser til riktig instans. Familien er heldig som har han som fastlege.

Meget dyktig lege

Lege: Torbjørn Velle-Forbord Skrevet

Meget dyktig og flink lege på alle måter. Jeg har gått til mange leger og aldri blitt fulgt opp slik som her.

Omsorgsfull

Lege: Arnstein Hegge Skrevet

Fått et godt inntrykk, er nøye,snill,omtenksom, hører på deg og er behagelig å snakke med. Han sitter ikke bare å trykker på datan. Er en lege med empati, han prøver å forstå deg

Lite tid til pasienter.

Lege: Arnstein Hegge Skrevet

Var inn hos Hegge en gang, satte og ventet på resepsjonen i 2 timer, da det endelig var min time så hadde han så vidt 5 minutter for å høre på meg. Fikk da en ny time over en måned etterpå men på dagen så kansellerte han timen min. Uendelig skuffet. Eneste + han får er pga kontoret, og andre ansatte hos Tangen legekontor