Maria Wahl

Wessels Veg 2 7500 Stjørdal
Maria Wahl er en av 23 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Maria Wahl

Lite medfølende

Lite medfølende og til tider uetisk. Ikke en lege jeg vil anbefale og er glad jeg skiftet. I tilegg er personalet forøverig vanskelige og lite serviceinnstilte, noe som var spessielt vanskelig da jeg var i en vanskelig situasjon.

En lege man fort får tilitt til!

Hun er en meget dyktig lege, som tar seg tid til å svare på spørsmål og som prøver å få deg fornøyd. Hun er ikke tungbedt, og hun tar deg på alvor.

Empatisk fastlege

Jeg har hatt Maria Wahl som fastlege i 3 år og måtte bytte pga flytting. Hun er veldig empatisk og spurte meg etter hver konsultasjon om det var noe mer jeg lurte på. Jeg føler hun bryr seg om dine problemer og prøver å finne best mulig måte å hjelpe deg på. Når jeg har vært til utredning er hun veldig opptatt av at jeg skulle komme tilbake på et senere tidspunkt slik at hun kan følge deg opp, ved for eks. ta nye blodprøver osv. Anbefaler henne på det sterkeste.

En meget flink lege

Hun er flink til å lytte til pasienten og er rolig å behagelig å snakke med. Hun er virker faglig meget flink

Veldig bra lege

Hun er veldig bra lege, lytte til folk, henvise deg tidlig til spesialist, er blid og veldig godt i omgang med barn.