Lysakerfjorden Legesenter

STRANDVEIEN 50 blokk C 1366 Lysaker

Siste vurderinger av Lysakerfjorden Legesenter

Er veldig godt fornøyd med dr. Helge Rygh

Lege: Helge Rygh Skrevet

Føler meg trygg på god behandling hos han. Gir seg tid, ser på meg når vi samtaler. Er han usikker blir du sendt til spesialist. Tar prøver og sjekker ut. Beste legen jeg og familien har hatt. Veldig dyktig lege!
Anbefales på det aller varmeste!
Totalinntrykket av han som lege er helt topp!

En lege som ser det som viktig å få besøk som kan debiteres

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Stadig for liten tid til å ta problemer som er viktige, dersom det er problem nr 2 i forhol til regelmessig kontroll av måling.

Kun interessert i hyppige pasientbesøk

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Denne legen gjør alt han kan for at du skal komme innom gang på gang, til tross for at han ikke har noe kunnskap til problemområdet. Jeg har nå bedt om å bli sendt videre til en spesialist i lang tid.

Dersom du skulle være så uheldig å måtte ta prøver, må du i tillegg bestille ny time for å få vite hva resultatene er. Hvis du ikke har fast jobb og har veldig mye fritid, så kan sikkert denne legen være OK.

Kjempetrivelig lege

Lege: Helge Rygh Skrevet

Han tar seg alltid tid til å spørre om hvordan jeg har det, og går rask videre med nødvendig behandling/medisinering. Veldig flink til å utnytte målt tid.

Proff, vennlig og engasjert

Lege: Helge Rygh Skrevet

Rygh har mine varmeste anbefalinger. Hans velutviklede empati gjør det enkelt og mer behagelig å måtte håndtere mindre eller større helsemessige problemer.
Opplever at han har stor pågang, men dersom det faktisk haster, ryddes det alltid plass.
For mine 2 barn er det lett å få hjelp hurtig når det er nødvendig.