Lysakerfjorden Legesenter

LYSAKER TORG 2 1366 Lysaker

Siste vurderinger av behandlere ved Lysakerfjorden Legesenter

En dyktig terapeutiker med et unikt menneskesyn

Lege: Helge Rygh Skrevet

Å bli sett og trodd og møtt av en så dyktig og engasjert lege har vært ekstremt helbredende. Helge er den eneste legen av alle jeg har møtt som anerkjente og umiddelbart forsto mitt ønske om å bli mamma for ti år siden, noe som har gått veldig bra! Helge dømmer ikke, men er likevel ærlig. Han har alltid hevdet at jeg er frisk, men likevel fulgt meg opp psykologisk slik jeg har trengt. Jeg har ikke møtt hans like noe sted i psykiatrien. Han viser mye varme og medfølelse og han er alltid presis, uten unntak.

Pålitelig og flink lege

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Tar seg god tid. Rask respons når man trenger legetime. Flink til kommuniksjon over nettet med pasienten. Anbefales.

Dyktig og hjelpsom

Lege: Helge Rygh Skrevet

Helge har en unik evne til å forstå og relatere til andre mennesker. Jeg har hatt han som fastlege i godt over 10 år og får alltid god hjelp og veiledning.

Trygg, dyktig, familievennlig

Lege: Helge Rygh Skrevet

Vi har hatt Helge som fastlege i alle år. Min mor gikk til han før hun fikk meg, og jeg har hatt han som fastlege i 30 år. Da han flyttet fra området vårt og vi fikk ny fastlege, så byttet vi tilbake med engang fordi Helge er en fastlege man ikke vil miste.

Går han av med pensjon så blir det veldig vanskelig å finne en like flink fastlege.

Aldri hatt en negativ opplevelse med Helge som fastlege.

Tilstede i timen

Lege: Helge Rygh Skrevet

Lytter og tar deg på alvor. Henviser videre hvis det er behov for det. Veldig flink til å se hele mennesket. Den lune gode humoren er beroligende og han har alltid tid til en liten prat om det som rører seg ute i samfunnet. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege.