Lysakerfjorden Legesenter

Telefonnummer67 53 63 1067 53 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
LYSAKER TORG 2 1366 Lysaker

Siste vurderinger av Lysakerfjorden Legesenter

Dårlig service i skranken, ellers dyktig lege

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Dr. Tjensvoll er også flylege, og har vært på time hos han i forbindelse med jobb (jeg jobber i flybransjen).
Men, grunnet usedvanlig dårlig service av de i skranken er det rett og slett umulig å få time hos han for vanlig konsultasjon dersom du ikke har han som fastlege, selv om han har flere ledige timer samme dag. Av flere grunner er det ikke alltid mulig å "velge" permanent fastlege i Norge, spesielt om man er ukependler og egentlig er folkregistrert i annet skandinavisk land. Dette opplever jeg dessverre at personalet i skranken aktivt nekter å vise forståelse for.

Har ellers et greit inntrykk av legen selv.

Trygg og meget imøtekommet

Lege: Helge Rygh Skrevet

Nei jeg håper aldri jeg mister Helge, han er meget flink til og følge opp. Jeg har hatt flere fastleger de siste 20-30 årene men ingen har vært i nærheten av Helge.

Lege for alle generasjoner

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Lege Lars har holdt til i Bærum i svært lang tid og tar gjerne av seg pasienter over generasjoner. Mine foreldre går til han, jeg og mine søsken går til han og mine barn går til han. Svært effektiv og får orden i dine problemer. Er også flink til å følge opp. Kan anbefales på det sterkeste.

Flink, lyttende, tar pasienten alvorlig, effektiv

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Min erfaring med Lars Tjensvoll som lege er i hovedsak gjennom mitt barn på under fem år. Mitt inntrykk er at han er en flink lege. Han lytter, tar deg alvorlig, er kunnskapsrik og henviser videre ved behov. Han er ganske flink til å ta hensyn til barn som synes det er skummelt å bli undersøkt. Han er også meget effektiv, så sørg for å møte opp forberedt for det er ikke mye tid til småprat, her er det rett på sak.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Svært dedikert i oppfølging og avklaring av sykdom og symptomer. Kunnskapsrik og god til å finne praktiske løsninger😊