Lysakerfjorden Legesenter

LYSAKER TORG 2 1366 Lysaker

Siste vurderinger av behandlere ved Lysakerfjorden Legesenter

Dogmatisk og reservert

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Under konsultasjon hos lege Lars Tjensvoll erfarte jeg legen som dogmatisk og reservert overfor pasientens sårbarhet. En trist opplevelse.

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Helge Rygh Skrevet

Veldig ålreit type med mye kunnskap! Når jeg har kommet innom med et problem har han med en gang visst hva som måtte til.

Trygg og engasjert

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Lars er en veldig behagelig lege, gjennomgående hyggelig, med masse kunnskap. Han tar seg god tid, og kommer alltid med gode råd og veiledning. Anbefales på det aller varmeste!

Humoristisk og positiv

Lege: Helge Rygh Skrevet

Dr. Rygh er blid og hyggelig, og dessuten humoristisk, noe som jeg syns er viktig når man kommer med ting som kan føles vanskelige å snakke om. Han er meget dyktig på å se hele mennesket, og jeg ble i sin tid anbefalt ham fordi han hadde spesielt god kompetanse på psyken, noe han stadig beviser. Han er klok og sindig, men samtidig effektiv. Det er også godt at man alltid får time innen rimelig tid, og at han så og si aldri er forsinket. Han er flink til å hente frem det som er friskt og sunt i pasienten, nesten litt for mye til tider, ja han er nesten i overkant optimistisk, men jeg ville ikke byttet ham ut med en annen lege av den grunn, optimismen hans er veldig helsebringende syns jeg.

Effektiv og empatisk

Lege: Helge Rygh Skrevet

En helt super fastlege. Han sørger for at man får riktig hjelp på riktig sted. Jeg har unngått leger som pesten i mange år, men med Helge er det ingenting som hindrer meg i å be om hjelp hvis jeg trenger det. Han gjør alltid "det lille ekstra" og følger opp tidligere konsultasjoner. Han er også veldig flink å ta blodprøver :-)