Lysakerfjorden Legesenter

Telefonnummer67 53 63 1067 53 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
STRANDVEIEN 50 blokk C 1366 Lysaker

Siste vurderinger av Lysakerfjorden Legesenter

Lege for alle generasjoner

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Lege Lars har holdt til i Bærum i svært lang tid og tar gjerne av seg pasienter over generasjoner. Mine foreldre går til han, jeg og mine søsken går til han og mine barn går til han. Svært effektiv og får orden i dine problemer. Er også flink til å følge opp. Kan anbefales på det sterkeste.

Flink, lyttende, tar pasienten alvorlig, effektiv

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Min erfaring med Lars Tjensvoll som lege er i hovedsak gjennom mitt barn på under fem år. Mitt inntrykk er at han er en flink lege. Han lytter, tar deg alvorlig, er kunnskapsrik og henviser videre ved behov. Han er ganske flink til å ta hensyn til barn som synes det er skummelt å bli undersøkt. Han er også meget effektiv, så sørg for å møte opp forberedt for det er ikke mye tid til småprat, her er det rett på sak.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Svært dedikert i oppfølging og avklaring av sykdom og symptomer. Kunnskapsrik og god til å finne praktiske løsninger😊

Lege: Helge Rygh Skrevet

Håper han aldri går av med pensjon! :-) Hele familien går til han. Dyktig og empatisk. Vi er utrolig heldige som har Helge som fastlege. Takk.

Overfladisk og arrogant

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

En lege som kun er opptatt av å betjene flest mulig pasienter på kortest mulig tid. Ikke interessert i å lytte, men veldig opptatt av å ta mest mulig betalt.