Lysakerfjorden Legesenter

LYSAKER TORG 2 1366 Lysaker

Siste vurderinger av Lysakerfjorden Legesenter

Blid, hyggelig og effektiv

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Jeg har vært hos Lars to ganger og han er alltid blid, hjelpsom og imøtekommende. Lite ventetid, god tilgjengelighet og damen i resepsjonen er utrolig hyggelig. Alt i alt et veldig godt inntrykk av dette legesenteret. Anbefales! :)

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Helge Rygh Skrevet

Enkelt sagt, Helge Rygh er den beste legen jeg har hatt. Maken til dyktig, intuitiv og empatisk lege skal man lete lenge etter. Hos Rygh er man trygt ivaretatt både når det gjelder det medisinske og det menneskelige. Anbefales på det varmeste.

A+

Lege: Helge Rygh Skrevet

Tilsted, lyttende, kunnskapsrik, tar seg tid til pasienten.
Lett å få time.
Enkel adkomst med kollektivtransport.
Savner tidligere utsikt.

Veldig flink og efektiv

Lege: Helge Rygh Skrevet

Veldig flink og effektiv lege. Bred kompetanse. Føler meg vel ivaretatt. Men kanskje litt for effektiv i enkelte situasjoner. Hvis jeg ikke svarer raskt nok, så svarer han selv for meg, og det er litt vanskelig å få sagt min mening når jeg da først må fortelle at det var ikke slik han fullførte min setning som jeg selv hadde tenkt å fullføre den. Og så deretter fortelle hva jeg mener. Når en ikke er i form, som man gjerne ikke er når man går til legen, så kan en bli litt sliten av å kommunisere slik

Utrolig bra

Lege: Helge Rygh Skrevet

Mannen har intuisjon og kunnskap til tusen. Anbefales! Han er hyggelig og konkret.

Har ikke så mye annet å si, men må skrive minst 100 tegn.