Lysakerfjorden Legesenter

Tlf: 67 53 63 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Lysakerfjorden Legesenter

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Svært dedikert i oppfølging og avklaring av sykdom og symptomer. Kunnskapsrik og god til å finne praktiske løsninger😊

Lege: Helge Rygh Skrevet

Håper han aldri går av med pensjon! :-) Hele familien går til han. Dyktig og empatisk. Vi er utrolig heldige som har Helge som fastlege. Takk.

Overfladisk og arrogant

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

En lege som kun er opptatt av å betjene flest mulig pasienter på kortest mulig tid. Ikke interessert i å lytte, men veldig opptatt av å ta mest mulig betalt.

Er veldig godt fornøyd med dr. Helge Rygh

Lege: Helge Rygh Skrevet

Føler meg trygg på god behandling hos han. Gir seg tid, ser på meg når vi samtaler. Er han usikker blir du sendt til spesialist. Tar prøver og sjekker ut. Beste legen jeg og familien har hatt. Veldig dyktig lege!
Anbefales på det aller varmeste!
Totalinntrykket av han som lege er helt topp!

En lege som ser det som viktig å få besøk som kan debiteres

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Stadig for liten tid til å ta problemer som er viktige, dersom det er problem nr 2 i forhol til regelmessig kontroll av måling.

Kun interessert i hyppige pasientbesøk

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Denne legen gjør alt han kan for at du skal komme innom gang på gang, til tross for at han ikke har noe kunnskap til problemområdet. Jeg har nå bedt om å bli sendt videre til en spesialist i lang tid.

Dersom du skulle være så uheldig å måtte ta prøver, må du i tillegg bestille ny time for å få vite hva resultatene er. Hvis du ikke har fast jobb og har veldig mye fritid, så kan sikkert denne legen være OK.

Kjempetrivelig lege

Lege: Helge Rygh Skrevet

Han tar seg alltid tid til å spørre om hvordan jeg har det, og går rask videre med nødvendig behandling/medisinering. Veldig flink til å utnytte målt tid.

Proff, vennlig og engasjert

Lege: Helge Rygh Skrevet

Rygh har mine varmeste anbefalinger. Hans velutviklede empati gjør det enkelt og mer behagelig å måtte håndtere mindre eller større helsemessige problemer.
Opplever at han har stor pågang, men dersom det faktisk haster, ryddes det alltid plass.
For mine 2 barn er det lett å få hjelp hurtig når det er nødvendig.

Flink og hyggelig lege

Lege: Helge Rygh Skrevet

Det er alt forvanskelig å få kontakt. Telefonen er stengt i lunsjpausen lenger enn hva som opplyses på telefonsvarer, telefonen stenges på ettermiddag og det er ingen mulighet for kontakt via Mail. Man må nesten ta fri fra egen jobb dagen man skal bestille time.

Rask og effektiv

Lege: Helge Rygh Skrevet

Fick komma på dagen när jag ringde (heldig?), trevligt bemötande.
Kort väntetid, kjapp og rask diagnos, fint bemötande fra provtagning.
Legen hade månge "boller i luften" (effektiv?) og ödsla ingen tid. Bra kommunikation.

På det hela tatt som jeg önsker. Men kanskje noen annan gång man tenker annorledes.
Rekommenderas.

Herlig person

Lege: Helge Rygh Skrevet

Jeg har brukt Fornebu legesenter og videre Lysakerfjorden når de flyttet.
Byttet over til Helge Rygh når min kone ble gravid og han har fulgt meg, min kone mine 2 små barn helt til vi desverre måtte bytte for noen måneder siden. Maken til behagelig lege skal man lete lenge etter.

Fastlege i 15 år

Lege: Helge Rygh Skrevet

Byttet grunnet flytting på tvers av landet, dessverre! Fulgt Rygh fra Helse i sentrum, Lillegrensen legesenter til Lysakerfjorden. Direkte, forståelsesfull, løsningsorientert og engasjert. Han har hjulpet meg faglig og menneskelig gjennom tøffe livs -og helsesituasjoner. Får du han som fastlege, er du heldig! Anbefales varmt :)

Veldig Variabel

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Det kommer ann på "dagen" og "tid på dagen" her.
Dette er først og fremst en Bedriftslege. Han er flink på å henvise , DERSOM Du selv vet adresse og navn hvor Du bør henvises. MEn, det blir gjort!
... Skriftelig "oppramsing" dersom det er mer enn to saker som skal tas opp, er å annbefale. Da ting "fort går i surr" for han, om det er sent på dagen....

Foruten det. Bedre enn mange-

En god mann, med stor profesjonalitet og sterk integritet

Lege: Helge Rygh Skrevet

Helge Rygh er snill, morsom og sjeldent empatisk. Han kan også være direkte og litt streng når det trengs. Han ser og behandler hele mennesket, med sinn, sjel og legeme, og er helt tilstede i hvert møte. I dette ligger hans profesjonalitet.

Fantastisk familielege

Lege: Helge Rygh Skrevet

To voksne og tre barn har Dr Rygh som fastlege og vi er svært fornøyd. Dr Rygh setter seg inn i sykdomsbilde på en tillitvekkende måte og evner å se "hele bildet".

Var ikke så fornøyd med denne legen

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Litt dårlig til å lytte og kan virke litt overfladisk i blant. Jeg fikk ikke en følelse at jeg har fått hjelp.

Dyktig, empatisk og effektiv.

Lege: Helge Rygh Skrevet

Har hatt Rygh som fastlege i snart 20 år. "Fulgt" han på 3 legesentere, til tross for lang reisevei. Har siste årene opplevd flere ganger at han virker preget av dårlig tid sammenlignet med tidligere. Jeg har derfor vurdert å bytte fastlege, men har latt være fordi det positive fortsatt overgår det negative. Generelt så opplever jeg Rygh som faglig dyktig, men aller viktigst er hans evne til empati og til å lytte. Jeg ville ikke hatt noen betenkeligheter med å anbefale Rygh til andre.

Lett å få time.

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Føler at jeg blir tatt på alvor og får alltid råd og hjelp.

Fantatisk lege.

Lege: Helge Rygh Skrevet

Han er utrolig flink til å gi deg tid når du trenger det og er også effektiv når det trengs. Hyggelige og flinke legesekretærer som møter deg med god faglig innsikt.
I tillegg er han så kunnskapsrik.

Verdens beste lege!

Lege: Lars Tjensvoll Skrevet

Jeg har brukt denne fastlegen fra dagen jeg ble født. Hele familien bruker han som fastlege, og vi er alle like fornøyde. Han tar alltid problemer på alvor, og er genuint interessert i å finne ut av dine problemer og behov. Verdens beste fastlege! har heller aldri hatt problemer med å få time på dagen.