Lysakerfjorden Legesenter

LYSAKER TORG 2 1366 Lysaker

Siste vurderinger av behandlere ved Lysakerfjorden Legesenter

En meget god lege.

Lege: Helge Rygh Skrevet

Etter å ha vært kunde på Humana i Sandvika i mange år hvor jeg aldri kom til "MIN" lege valgte jeg å finne en ny lege for meg og min sønn. Var så missfornøyd med Humana.
Valget var da å finne en i nærmiljøet. Helg Rygh hadde tatt over etter Dr Tonay. Hyggelig mann, hyggelige kontordamer. De gangene det har hastet har jeg fått time på dagen. Damene er flinke til å ta signaler i forhold til timeoppsett: Haster / haster ikke.
Jeg føler meg i varetatt, han ser hele meg, har humor, og smiler! Ikke redd for å henvise til andre leger.
Jeg føler meg trygg og meget godt i vare tatt!

Dessuten har han ett meget hyggelig kontor med noe nytt og noe gammelt som gjør det personlig. Vakker utsikt mot sjøen, noe som også virker beroligende.

Den beste legen jeg har hatt ;)

Lege: Helge Rygh Skrevet

Fastlege i 15 år, kort fortalt et godt menneske. Skiftet grunnet flytting. Har utelukkende positivt å si, anbefales på det varmeste.

Lege slik en lege bør og skal være

Lege: Helge Rygh Skrevet

Dr. Rygh er en person jeg har 100% tillit til. Han har vært min lege i ca. 15 år, og selv om jeg må kjøre 5-6 mil for å komme til hans kontor, har det aldri vært i mine tanker å skifte fastlege. I tillegg til å være svært dyktig rent "legeteknisk", har Dr. Rygh evnen til å "se" hele mennesket han møter i konsultasjon. I tillegg har han humor og humør.

Tillitsvekkende lege med god faglig ballast.

Lege: Helge Rygh Skrevet

En lege som jeg kan stole på, bare synd at for å få time må man innom noen damer på forkontoret som gir deg time en gang i neste uke. Da er det bare å bråke litt så ordner det seg. Det burde være unødvendig. Men siden Dr. Rygh er en så god lege blir jeg hos han.

Dyktig lege.

Lege: Helge Rygh Skrevet

Dr. Rygh er en faglig dyktig lege med en god dose humor. Han har vært fastlege får vår familie i 16 år og vi har alltid følt oss trygge på hans avgjørelser.