Vestby Fastlegekontor

Rådhusparken 10 1540 Vestby

Siste vurderinger av behandlere ved Vestby Fastlegekontor

Vennlig, godt humør og kunnskapsrik

Lege: Nazia Kalsoom Naqvi Skrevet

Legen tok seg tid til å lytte til våre bekymringer og ga oss grundige forklaringer på en forståelig måte. Hele prosessen gikk i et behagelig tempo, og vi fikk raskt den hjelpen jeg trengte for barnet mitt. Legen var alltid i godt humør og fikk oss til å føle oss velkomne og ivaretatt. Jeg kan anbefale denne fastlegen for hennes vennlighet, kunnskap og effektivitet.

Imøtekommende og flink!

Lege: Nazia Kalsoom Naqvi Skrevet

Utrolig hyggelig og imøtekommende lege som tar deg på alvor, og tar seg tid til å lytte, undersøke og finne løsninger. Det har vært lett å få time og hun har ikke vært forsinket enn så lenge. Utrolig fornøyd, og kan varmt anbefale henne videre

Trygg og med interesse for pasientens helse

Lege: Fride Uthaug Reite Skrevet

For meg med påført helseangst og PTS gitt av tidligere leger og Helse Norge er Fride trygg og snakke med og Fride har min helse i fokus. Jeg kan endelig legge fra meg mitt eget annsvar jeg har måtte ha om min egen helse, og mitt Google-lege annsvar kan jeg nå trygt legge i Fride sine hender som viser stor interesse for å hjelpe meg med smerter min tidligere lege ikke ville eller ikke hadde lyst å hjelpe meg med. Min påførte Google-lege og påtvingende annsvar for egen helse ga meg mye stress og bekymringer. Til Fride tørr jeg å åpne meg til og jeg har fortalt henne mye mer om meg selv på 2 legetimer, enn til min tidligere fastlege siste 4 år som lot seg påvirke av min tidligere fastlege som feilbehandlet meg i 17-18 år.

Endelig kan jeg legge fra meg stress og nerver før time hos tidligere fastlege, og komme til en trygg og hyggelig ny fastlege som ser meg og som setter min helse i fokus og som har lyst å hjelpe meg. Å bytte til Fride er det beste jeg har gjort for mine nerver. Jeg tror Fride kommer til å bli den nye yndlingslegen i Vestby, og hun kommer til å bli veldig godt likt i måten hun møter mennesker på. Også blir jeg møtt på en skikkelig måte når jeg ringer kontoret hos ny fastlege og slipper de sure legesekretærene på [navn fjernet av moderator] som sier hun ikke orker å høre på sutringen min, om jeg har store smerter og er så smertepåvirket at det høres på stemmen, arbeidsbelastningen tidlige fastlege har og alle trusler jeg har blitt truet med som å ta fra meg AAP når bakgrunnen er at de tok feil, men jeg ble ikke trodd og ble feilbehandlet i alle år som kom frem som et bevis på blodprøver.

Endelig kan jeg senke stressnivået og slappe av og vite at Fride tar min helse på alvor. Takk Fride

Flink lege

Lege: Nazia Kalsoom Naqvi Skrevet

Veldig hyggelig å prate med, go hjelp å få. God kommunikasjon og bryr seg om pasientene sine.
En av di bedre legen jeg har hatt. Anbefales

Dårlig

Lege: Nazia Kalsoom Naqvi Skrevet

Dårlig kunnskap, og sier alt går over uten om å sjekke tilstandene.
Utdydelig i språket, og vanskeli å forstå.