Stekke Legesenter

Fløytarveien 3B 7650 Verdal

Siste vurderinger av behandlere ved Stekke Legesenter

Trygg og god lege.

Lege: Guri Holmvik Skrevet

Er utrolig glad jeg har Guri som lege. Veldig forståelsesfull, og godt å komme til henne når du sliter.

Dyktig og følger opp

Lege: Lene Marit Ness-Jensen Skrevet

Svært dyktig og følger opp. God på samtaler og forståelse. Er godt forberedt i møte med meg. Har historikken rundt mine helseutfordringer

Verdens beste fastlege!!!

Lege: Guri Holmvik Skrevet

Guri er lydhør, forståelsesfull, tar seg god tid, henviser videre ved behov, gir gode råd, er profesjonell i utøvelsen av legeyrket og oppleves alltid som blid og imøtekommende. Guri gir raske tilbakemeldinger på henvendelser, noe jeg som pasient verdsetter. Hun er en eminent lege på alle vis, og anbefales på det varmeste.

fantastisk!

Lege: Guri Holmvik Skrevet

Kom inn til henne som vikarlege. Jeg ble møtt med forståelse, respekt og slik en menneskelighet jeg aldri har opplevd før av en lege. Følte meg trygg på henne og hennes kunnskap. Utvilsomt den beste legen jeg har vært hos!

Topp lege.

Lege: Guri Holmvik Skrevet

Har vært pasient hos henne siden 2005, og er veldig fornøyd. Har hatt en lang historie med psykiske problemer, men på grunn av Guri er jeg i fast arbeid og kan oppsøke henne også bare for å prate ut om ting. Er hun i det minste tvil om noen ting, eller for å berolige en stakkars sjel, videresender hun til f.eks. til sykehuset.