Stekke Legesenter

Telefonnummer74 04 86 0074 04 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fløytarveien 3B 7650 Verdal

Siste vurderinger av Stekke Legesenter

Verdens beste fastlege!!!

Lege: Guri Holmvik Skrevet

Guri er lydhør, forståelsesfull, tar seg god tid, henviser videre ved behov, gir gode råd, er profesjonell i utøvelsen av legeyrket og oppleves alltid som blid og imøtekommende. Guri gir raske tilbakemeldinger på henvendelser, noe jeg som pasient verdsetter. Hun er en eminent lege på alle vis, og anbefales på det varmeste.

Veldig bra lege

Lege: Ann Kristin Lyngsaunet Skrevet

Hun tar seg tid til deg selv om hun er bak skjema, veldig bra faglig og hun forstår seg på deg. Litt streng, men det må en lege være. Dumt at det er mye venting, men det er verdt det. Anbefales.

Superlege!!!

Lege: Ann Kristin Lyngsaunet Skrevet

Hun er den beste legen jeg har hatt! Tok seg god tid til meg, henviste meg, skrev tidenes beste legeerklæring til NAV og brydde seg faktisk om meg! Hadde det ikke vært for denne legen hadde jeg ikke kommet meg i nærheten av hvor jeg er nå. Tusen takk til henne. Anbales på det sterkeste. En profesjonell, hyggelig, men streng dame! Akkurat slik en lege skal være :)

fantastisk!

Lege: Guri Holmvik Skrevet

Kom inn til henne som vikarlege. Jeg ble møtt med forståelse, respekt og slik en menneskelighet jeg aldri har opplevd før av en lege. Følte meg trygg på henne og hennes kunnskap. Utvilsomt den beste legen jeg har vært hos!

Topp lege.

Lege: Guri Holmvik Skrevet

Har vært pasient hos henne siden 2005, og er veldig fornøyd. Har hatt en lang historie med psykiske problemer, men på grunn av Guri er jeg i fast arbeid og kan oppsøke henne også bare for å prate ut om ting. Er hun i det minste tvil om noen ting, eller for å berolige en stakkars sjel, videresender hun til f.eks. til sykehuset.