Guri Holmvik

Autorisasjon (2004)

Stekke Legesenter Telefonnummer74 04 86 0074 04 86 ...
Fløytarveien 3B 7650 Verdal
Guri Holmvik er en av 12 fastleger i Verdal

Siste vurderinger av Guri Holmvik

Trygghet og forståelse.

Måtte alle ha en Guri i sitt liv.
Verdens mest behjelpelige lege, og gir rom for tid. Hun ser deg som pasient og bryr seg! <3 Om du dette Guri - takk for at du er du!

Trygg og god lege.

Er utrolig glad jeg har Guri som lege. Veldig forståelsesfull, og godt å komme til henne når du sliter.

Verdens beste fastlege!!!

Guri er lydhør, forståelsesfull, tar seg god tid, henviser videre ved behov, gir gode råd, er profesjonell i utøvelsen av legeyrket og oppleves alltid som blid og imøtekommende. Guri gir raske tilbakemeldinger på henvendelser, noe jeg som pasient verdsetter. Hun er en eminent lege på alle vis, og anbefales på det varmeste.

fantastisk!

Kom inn til henne som vikarlege. Jeg ble møtt med forståelse, respekt og slik en menneskelighet jeg aldri har opplevd før av en lege. Følte meg trygg på henne og hennes kunnskap. Utvilsomt den beste legen jeg har vært hos!

Topp lege.

Har vært pasient hos henne siden 2005, og er veldig fornøyd. Har hatt en lang historie med psykiske problemer, men på grunn av Guri er jeg i fast arbeid og kan oppsøke henne også bare for å prate ut om ting. Er hun i det minste tvil om noen ting, eller for å berolige en stakkars sjel, videresender hun til f.eks. til sykehuset.