Guri Holmvik

Stekke Legesenter

2004

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Stekke Legesenter
Fløytarveien 3B 7650 Verdal
Tlf: 74 04 86 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Guri Holmvik er en av 13 fastleger i Verdal

Siste vurderinger av Guri Holmvik

Verdens beste fastlege!!!

Guri er lydhør, forståelsesfull, tar seg god tid, henviser videre ved behov, gir gode råd, er profesjonell i utøvelsen av legeyrket og oppleves alltid som blid og imøtekommende. Guri gir raske tilbakemeldinger på henvendelser, noe jeg som pasient verdsetter. Hun er en eminent lege på alle vis, og anbefales på det varmeste.

fantastisk!

Kom inn til henne som vikarlege. Jeg ble møtt med forståelse, respekt og slik en menneskelighet jeg aldri har opplevd før av en lege. Følte meg trygg på henne og hennes kunnskap. Utvilsomt den beste legen jeg har vært hos!

Topp lege.

Har vært pasient hos henne siden 2005, og er veldig fornøyd. Har hatt en lang historie med psykiske problemer, men på grunn av Guri er jeg i fast arbeid og kan oppsøke henne også bare for å prate ut om ting. Er hun i det minste tvil om noen ting, eller for å berolige en stakkars sjel, videresender hun til f.eks. til sykehuset.

Godt førsteinntrykk, deretter stadig nedover

Fikk veldig godt inntrykk av henne i starten. Hadde henne som lege i flere år. Fremstår som kompetent når det kommer til håndfaste fysiske plager som kan fikses raskt, men feilet i mine øyne grovt når det kommer til psykiske plager, sorgreaksjoner og fysiske plager uten åpenbare årsaker og/eller av langvarig art.
Fikk til slutt nok og byttet fastlege.

En lege som virkelig vil pasientens beste.

Denne legen prøver virkelig å hjelpe sine pasienter. Hun er flink til å lytte, tar seg tid til pasienten. Man føler seg likeverdig og man blir tatt på alvor når man kommer.
Dyktigste legen jeg har hatt.

FLINK, grei og forståelsesfull lege

Hører på deg, forstår og er behjelpelig med å finne løsninger, samtidig som hun er rask og lett å forstå.
Hvis ikke så sendes rekvisjon for videre oppfølging hos spesialist.
Både vi voksne og ungdommene i huset er også fornøyd med henne.

Anbefales.

Beste legen!

Meget fornøyd, og kan godt anbefale henne som fastlege. Man føler seg forstått, og blir tatt på alvor hos henne. Veldig sympatisk lege.

Meget flink

Guri er en lege som du virkelig føler deg trygg til! Enkelt å få pratet med henne på tlfn,trenger ikke å vente mange dagene før hun ringer deg! Anbefales på det sterkeste

Leverer hver gang.

Er der hvis du trenger en god lege. Får råd og veiledning, samt blir henvist til spesialist hvis hun føler at det er nødvendig for nærmere utredning. Meget fornøyd.