Inderøy Legesenter.

Telefonnummer74 12 43 0074 12 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vennalivegen 5 7670 Inderøy

Siste vurderinger av Inderøy Legesenter.

kjempe lege dyktig og flink

Lege: Erik Knoph Skrevet

Har vært til ham i det siste og synes han tar seg tid til og forklare hva som er feil. Ser på pasienten mens han snakker. Erik Knoph er en av de best legene jeg har vært til.

Veldig møtekommende og dyktig lege

Lege: Elisabeth Benedicte Hustad Skrevet

Har vært hos min fastlege noen ganger og har alltid fått veldig gode tilbakemeldinger på mine spørsmål og sykdom. Fin personlighet med gode kunnskaper!

Kunnskapsrik

Lege: Guri Kåresdatter Falch Skrevet

Jeg føler at Guri er veldig flink på det medisinske området.
Vet ikke riktig hvorfor, men jeg føler ikke hun spiller på lag med meg.
Hun har fått anbefalinger fra spesialist om at jeg trengte opphold ved et tinnitus senter. Hun overstyrte og mente det ikke hadde noen effek. Synes heller ikke mine synspunkter kommer helt frem i samtaler med henne. Hun trenger noe mer erfaring på det menneskelige planet før jeg blir fornøyd.

Veldig god doktor

Lege: Erik Knoph Skrevet

Empatisk og har en litt sjelden evne til å kommunisere med pasienten.

Antar også han faglig flink og virker oppdatert.

Bryr seg om pasienten.

Skikkelig hyggelig dame

Lege: Desirre Wold Skrevet

Desirre har fulgt meg opp i flere år gjennom hele min sykdomshistorie, både psykisk og fysisk og har alltid vært til hjelp. Skikkelig hyggelig dame som tar seg god tid til pasientene. Dette gir litt ventetid på venterommet, men til gjengjeld får du en legetime hvor du føler du blir hørt, og hvor du får hjelp.

Hun stoler på meg og jeg kan stole på henne!