Roar Rismark

Autorisasjon (2013)

Roar Rismark er en av 9 fastleger i Inderøy

Siste vurderinger av Roar Rismark

Flink lege

En flink lege, forklarer på en veldig fin måte. Samtidig som han er tydelig. Har anbefalt Rismark til andre personer.

Helt fantastisk

En god lege, tar seg god tid og følger godt opp. Både barn og voksne. Han ser, lytter og forklarer godt. Søker og rådføre seg med andre ved behov.

God på kommunikasjon

Roar er pasientfokusert og løsningsorientert. Gir inntrykk av at pasienten betyr noe. Snakker med ikke til pasient

Pasienten i fokus.

Det meste er skrevet i de 2 første innlegga ,fortjener superlativene på den innstillinga og den jobben han utfører. Tar tak når han kommer over nye problemstillinger og søker dit kunnskapen finnes,og gir tilbakemelding til pasienten. Hans direkte væremåte og åpenhet gir en trygghet på at det han står for er ekte.

Den beste legen

Endelig, fikk jeg en lege som er flink og tar tak i min helse. Fikk han først som vikarlege, så ble han fast i den stillingen og da min fastlege. Den beste legen jeg noen gang har hatt. Han bruker tid på pasienten,lytter, undersøker grundig, og ringer sykehus eller andre om han trenger hjelp i noen problemstilling.
Har sendt meg flere ganger på røntgen, som jeg har hatt behov for. Ellers har han ringt meg flere ganger på ettermiddagstid hvis jeg har meldt behov for å komme i kontakt med ham, eller han har viktig info til meg.
Han svarer på spørsmål, og har god kapasitet til pasienten.
Den beste legen, og håper jeg får ha ham som fastlege lenge.