Sentrum Legegruppe AS

Telefonnummer75 13 50 5075 13 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fr. Nansensgt.29 8622 Mo i Rana

Siste vurderinger av Sentrum Legegruppe AS

Seriøs og forståelsesfull

Lege: Greta Brancaleoni Skrevet

Veldig fornøyd. Hun tar seg tid til meg, og spør alltid om det er noe annet jeg tenker på før jeg drar. Hun forklarer godt rundt diagnosene hun setter, og ingenting er uklart når jeg drar derifra.

Ellers går det veldig fort at de i resepsjonen på Sentrum Legegruppe svarer telefonen, og jeg får fort time. Sjeldent jeg venter lenge over tida for å få komme inn til timen min. De på laboratoriet er veldig dyktige, og tar godt hensyn da jeg er veldig skeptisk til sprøyter.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd!

Kald og kynisk

Lege: Elen Kristine Simonsen Tjong Skrevet

Meget kald og kynisk. Har vanskelig for å sette seg inn i pasientens problem. En barnslig og lite profesjonell, og tar egne useriøse beslutninger fremfor å høre på pasienten. Mest synsing og ingen logiske beslutninger. Anbefales absolutt ikke!

En lege som er faglig dyktig, og ser mennesket!

Lege: Ina Hvidsten Parelius Skrevet

Hvis alle leger har vært som Ina, har alle pasienter fått den faglige oppfølging de trenger. Men ikke minst ser ho mennesket, og det er like viktig. Hun tar pasientene på alvor, og man føler seg trygg og ivaretatt. Anbefales på det sterkeste!

Effektiv og god

Lege: Greta Brancaleoni Skrevet

Det hun mangler på språk tar hun igjen på mellommenneskelig forståelse, og hun er veldig effektiv når det gjelder å henvise videre, og å grave til hun finner svar på problemene. Følger opp både skriftlige og muntlige avtaler.

Flink lege

Lege: Natalia Sofia Moldovanu Skrevet

Fornøyd med min nye fastlege Natalia. Følte at hun tok seg god tid til meg og lyttet til det jeg sa. Virker grundig og seriøs.