Sentrum Legegruppe AS

Telefonnummer75 13 50 5075 13 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fr. Nansensgt.29 8622 Mo i Rana

Siste vurderinger av Sentrum Legegruppe AS

Kald og kynisk

Lege: Elen Kristine Simonsen Tjong Skrevet

Meget kald og kynisk. Har vanskelig for å sette seg inn i pasientens problem. En barnslig og lite profesjonell, og tar egne useriøse beslutninger fremfor å høre på pasienten. Mest synsing og ingen logiske beslutninger. Anbefales absolutt ikke!

En lege som er faglig dyktig, og ser mennesket!

Lege: Ina Hvidsten Parelius Skrevet

Hvis alle leger har vært som Ina, har alle pasienter fått den faglige oppfølging de trenger. Men ikke minst ser ho mennesket, og det er like viktig. Hun tar pasientene på alvor, og man føler seg trygg og ivaretatt. Anbefales på det sterkeste!

Effektiv og god

Lege: Greta Brancaleoni Skrevet

Det hun mangler på språk tar hun igjen på mellommenneskelig forståelse, og hun er veldig effektiv når det gjelder å henvise videre, og å grave til hun finner svar på problemene. Følger opp både skriftlige og muntlige avtaler.

Flink lege

Lege: Natalia Sofia Moldovanu Skrevet

Fornøyd med min nye fastlege Natalia. Følte at hun tok seg god tid til meg og lyttet til det jeg sa. Virker grundig og seriøs.

Trygg

Lege: Ina Hvidsten Parelius Skrevet

En fantastisk fastlege som er lett å snakke med. Tar alt på alvor og sjekker opp hver minste ting. Anbefales på det sterkeste.