Ina Hvidsten Parelius

Sentrum Legegruppe AS

2011

Sentrum Legegruppe AS Telefonnummer75 13 50 5075 13 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fr. Nansensgt.29 8622 Mo i Rana
Ina Hvidsten Parelius er en av 27 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Ina Hvidsten Parelius

En lege som er faglig dyktig, og ser mennesket!

Hvis alle leger har vært som Ina, har alle pasienter fått den faglige oppfølging de trenger. Men ikke minst ser ho mennesket, og det er like viktig. Hun tar pasientene på alvor, og man føler seg trygg og ivaretatt. Anbefales på det sterkeste!

Trygg

En fantastisk fastlege som er lett å snakke med. Tar alt på alvor og sjekker opp hver minste ting. Anbefales på det sterkeste.

Føler meg så heldig som har fått Ina til fastlege. Hun lytter og er genuint interessert i å hjelpe deg best mulig, veldig forståelsesfull og imøtekommende.

Utrolig flink og hyggelig!

Jeg har hatt to fastleger i mitt liv, hvor Ina Parelius er min nåværende. Det er skremmende å se så store kontraster på leger, og det var en ny opplevelse å faktisk bli tatt på alvor. Jeg har vært ganske mye syk i det siste, og hatt mye kontakt med både Sentrum Legekontor og Ina. Jeg har alltid blitt møtt med et høflig smil, og en forståelse ut av en annen værden. Ina er ikke bare hyggelig og medmenneskelig, hun er også veldig kunnskapsrik og flink i sitt yrke. Hun ønsker virkelig å hjelpe pasienten. En utrolig flink lege og står som et utmerket eksempel på hvordan en lege skal være.

Verdens beste lege!

hun er smilende og godt forberedt når man kommer inn hos henne, lytter og tar deg på alvor. Ringer deg opp for å høre hvordan det går etter sykdom. Fantastisk menneske og lege!