Øksnes Legekontor

Telefonnummer76 18 50 0076 18 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusgata 21 8430 Myre

Siste vurderinger av Øksnes Legekontor

Fastlege for hele livet

Lege: Ellen Birgitte Pedersen Skrevet

Ellen har vært min fastlege hele livet, inkludert etter flytting ut av kommunen. Hun er helt unik i sin tilgjengelighet og engasjement for sine pasienter. Har aldri opplevd en lege som i like stor grad har stilt opp og kjempet for sin pasient i møte med spesialisthelsetjenesten som det hun har.

Beste Legen i Øksnes, uten tvil !!!!

Lege: Katalin Nyeste Skrevet

Hyggelig. positiv lege som lytter og tar pasienten på alvor.

Hun anbefales på det sterkeste :-)

PS: Håper hun aldri drar fra Øksnes.

Takk for all hjelp så langt Katalin.

Ok lege for mitt vedkommende

Lege: Åshild Aud Nelly Martinussen Skrevet

Har lest innleggene om Martinussen og skjønner ikke at det går an å oppleve en lege så forskjellig? Har nå hatt Åshild som fastlege i mer enn 15 år, og følt at hun har tatt mine helseproblemer alvorlig. Hun sørget feks raskt med sykehusinnleggelse da jeg første gang hadde nyrestensproblemer og fikk alvorlig urosepsis (Blodforgifting) Litt stressa og dårlig tid har hun nok hatt enkelte ganger. Men det har jeg hatt forståelse for. Stort sett har jeg vært fornøyd med Åshild som fastlege, og synes det blir trist at hun nå slutter. L.T

Godt fornøyd og gjennom 8 år

Lege: Åshild Aud Nelly Martinussen Skrevet

Jeg har alltid fått god hjelp av Åshild Martiniussen.Hun stoler på det som blir sagt til henne og tar beslutninger i samråd med meg som pasient. Jeg er østlending og liker den klare og rett fram måten hennes å være på. Hun er rett og slett grei og handlekraftig.

Fantastisk

Lege: Katalin Nyeste Skrevet

Ingen andre leger har vært mer hjelpsom og forståelsesfull en denne damen. Katalin har bestandig tid til deg å lytter.