Øvermo Legesenter

Fritjof Nansensgate 2C 8622 Mo i Rana

Siste vurderinger av behandlere ved Øvermo Legesenter

Missfornøyd

Lege: Irene Fossheim Skrevet

Jeg har vært fornøyd med irene i mange år, men det siste året har hun endret seg drastisk. Hun har bestandig lang ventetid for og komme inn, alt fra 1time og utover så man må ha god tid når man skal til legen. Tar heller ikke skikkelig tak i ting, for det er forseint. Hun svarer deg heller ikke noe hyggelig, hvis hun har en helt annen mening en det du har. Greit at leger vet mye, men spydige og frekke svar er ikke noe hyggelig, når du er hos legen. Jeg har lenge vurdert og bytte fastlege, da ting bare har blitt verre for hver gang jeg har vert hos henne. Men nå har jeg tatt skrittet videre, og satt meg på venteliste til ny fastlege.

Tok meg ikke på alvor

Lege: Guttorm Dahl Johnsen Skrevet

De gangene jeg har oppsøkt denne legen for å bare sjekke om jeg har halsbetennelse eller noe sånt er han god - da går det raskt og jeg får medisinen jeg trenger.

Men det var en gang jeg tok motet til meg for å snakke om min mentale helse (som ikke har vært så god i mange år). Da ble jeg ikke tatt på alvor, og ble fortalt at jeg bare ikke måtte tenke så mye over det, og at vi alle har angst. Etter det byttet jeg fastlege tvert, ble skremt over hvor lite han tok den mentale helsen min på alvor.

Ingen over, ingen på siden!

Lege: Irene Fossheim Skrevet

Er slik en fastlege bør være, og enda mer! Hun bryr seg, rett og slett, og gjør stor innsats. Har vært min lege i 24 år, og føler meg alltid sikker på å være i trygge hender hos henne.

Mest useriøs lege en han finnes ikke.

Lege: Guttorm Dahl Johnsen Skrevet

Legen viser ikke forståelse , er arrogant, frekk , kaller meg å sier frekke ting , jeg ifølge han så er jeg frisk 24/7, da det faktisk ikke stemt. Lang ventetid tid på time , å når møte er eks 13.00 så må du regne med å vente til 13.45 osv.
Anbefales ikke på noen måter , bare et godt råd. TAKK

Bra lege!

Lege: Guttorm Dahl Johnsen Skrevet

Lyttet til meg, viste interesse og tok meg alvorlig, flink å forståelse full når det gjelder graviditet og andre sykdommer.