Guttorm Dahl Johnsen

Autorisasjon (1998)

Øvermo Legesenter Telefonnummer75 19 80 1075 19 80 ...
Fritjof Nansensgate 2C 8622 Mo i Rana
Guttorm Dahl Johnsen er en av 21 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Guttorm Dahl Johnsen

Tar ikke meg og mine plager på alvor.

Han sier jeg er frisk som en fisk og bare må gå på jobb selv om jeg ikke er i form til det. Henviser til blodprøvesvar og blodtrykk som ser bra ut, men ser ikke hele bildet.
Sammenlikner meg som pasient med seg selv som han hevder aldri har vært borte fra arbeide én dag på 25 år.
Gjerrig på å skrive sykmelding og hvis han først gjør det så er det med en for lav sykmeldingsprosent og for få dager så en må stresse for å få fornyet sykmelding mens man er syk.
Skjer det feil legger han ansvaret på pasienten og sier det ikke er hans ansvar å følge opp.
Han er ingen god lege for sarte og svake pasienter som trenger hjelp og støtte. Usympatisk og lite empatisk.

Solid lege

God å snakke med, tar meg på alvor, dyktig og samvittighetsfull. Rolig og lite stresset. Også god tilbakemelding på nett.

Helt ok

Ser flere kommentarer hvor pasientene enten er helt fornøyde eller kjempe skuffet. Jeg har hatt denne legen i 10+ år og han virker kunnskapsrik og gjør det som trengs. Relativt fornøyd.

En dame som ikke er verdens hyggeligste i skranken, men ellers bra.

Tok meg ikke på alvor

De gangene jeg har oppsøkt denne legen for å bare sjekke om jeg har halsbetennelse eller noe sånt er han god - da går det raskt og jeg får medisinen jeg trenger.

Men det var en gang jeg tok motet til meg for å snakke om min mentale helse (som ikke har vært så god i mange år). Da ble jeg ikke tatt på alvor, og ble fortalt at jeg bare ikke måtte tenke så mye over det, og at vi alle har angst. Etter det byttet jeg fastlege tvert, ble skremt over hvor lite han tok den mentale helsen min på alvor.

Mest useriøs lege en han finnes ikke.

Legen viser ikke forståelse , er arrogant, frekk , kaller meg å sier frekke ting , jeg ifølge han så er jeg frisk 24/7, da det faktisk ikke stemt. Lang ventetid tid på time , å når møte er eks 13.00 så må du regne med å vente til 13.45 osv.
Anbefales ikke på noen måter , bare et godt råd. TAKK