Ørnes legekontor

Gammelveien 7 8150 Ørnes

Siste vurderinger av Ørnes legekontor

Gretten og sint

Lege: Flemming Moesgaard Skrevet

Legen er ufin. Ingen tålmodighet. Han virket sliten og sur før man fikk satt seg ned og fortalt hva som var problemet. Gir opp Ørnes legekontor for godt og får heller fastlege enten i Gildeskål eller Bodø.

Ikke fornøyd!

Lege: Flemming Moesgaard Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg var for ung til å ha vondt i ryggen (selv om jeg hadde vært i MR og det ble påvist to prolaps). Han er arrogant og viser fryktelig lite forståelse.

Sitat: Du er bare 26 år, du klarte gå inn på legekontoret, du har ikke vondt i ryggen! Du kan ikke få sykemelding bare for du er gravid.

Så med prolaps, betennelse i ryggen, bekkenløsning og 6 mnd gravid så mente han fortsatt jeg skulle jobbe i hjemmetjenesten til jeg skulle føde. Jeg som ikke klarte å kle på meg verken bukse eller sokker selv for jeg hadde så vondt.

Det var forresten jeg som skrev en bra vurdering av han lengre opp for jeg syntes det var så synd han hadde fått en dårlig. Hadde da vært hos han bare én gang og fikk et helt ok inntrykk. Aner ikke hvordan jeg får den slettet.

(Moderators anm.: Tidligere vurdering er slettet)

For ung til å være syk

Lege: Flemming Moesgaard Skrevet

Er 29 år og kan ifølge han ikke være syk på noe som helst vis, kun angst og overdriving påstår han. Ekg med sykelig funn avfeier han med feil med ekg maskinen og at det bare er angst. Får ikke snakke om problemet, timen over før man får åpnet munnen. Han stemplet meg som hypokonder pga jeg slet en stund med sosial angst. Og avfeier alltid alt jeg sier før jeg får sagt det. Veldig dårlig.

Skuffende.

Lege: Flemming Moesgaard Skrevet

Jeg dro hit for å snakke om problemene mine og prøve å få hjelp. Han nevner en diagnose og sier at det absolutt ikke noen mulighet for at det er det. Timen er over på rundt 4 minutter og jeg forlater veldig skuffet og misfornøyd.
FIKS DETTE!

IKKE fornøyd

Lege: Flemming Moesgaard Skrevet

Har vært hos denne legen to ganger, ikke får jeg smertestillende som jeg tar ved behov, ikke hører han etter heller. Får ikke snakket ferdig før jeg ble avbrutt med at diagnosen på fibromyalgi bare var hypokondri.. okei trodde han skulle hjelpe meg med smertelindring. Ufin lege.