Ørnes legekontor

Gammelveien 7 8150 Ørnes

Siste vurderinger av Ørnes legekontor

Får ikke hjelp

Lege: Flemming Moesgaard Skrevet

Hører ikke på problemene mine, konkluderer med ting før jeg har fått snakket ferdig. Kommer med forskjellige påstander før han har sjekket noe rundt problemet og sender meg hjem litt smertestillende eller annet unødvendig middel.

Dårlig :(

Lege: Flemming Moesgaard Skrevet

Kommer med rare påstander som "dette er aldering" og "du kan ikke forvente å være frisk som en fisk hele tida". Noen ganger hører han liksom på det pasient sier hvis det er noe som er åpenbart og trenger ikke oppfølging, kun beslutning, men resten er jo håpløst.
I tillegg - dårlig oppfølging når han er på legevakt - viser lite interesse til å hjelpe.
Det holder absolutt ikke!

Gretten og sint

Lege: Flemming Moesgaard Skrevet

Legen er ufin. Ingen tålmodighet. Han virket sliten og sur før man fikk satt seg ned og fortalt hva som var problemet. Gir opp Ørnes legekontor for godt og får heller fastlege enten i Gildeskål eller Bodø.

Ikke fornøyd!

Lege: Flemming Moesgaard Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg var for ung til å ha vondt i ryggen (selv om jeg hadde vært i MR og det ble påvist to prolaps). Han er arrogant og viser fryktelig lite forståelse.

Sitat: Du er bare 26 år, du klarte gå inn på legekontoret, du har ikke vondt i ryggen! Du kan ikke få sykemelding bare for du er gravid.

Så med prolaps, betennelse i ryggen, bekkenløsning og 6 mnd gravid så mente han fortsatt jeg skulle jobbe i hjemmetjenesten til jeg skulle føde. Jeg som ikke klarte å kle på meg verken bukse eller sokker selv for jeg hadde så vondt.

Det var forresten jeg som skrev en bra vurdering av han lengre opp for jeg syntes det var så synd han hadde fått en dårlig. Hadde da vært hos han bare én gang og fikk et helt ok inntrykk. Aner ikke hvordan jeg får den slettet.

(Moderators anm.: Tidligere vurdering er slettet)

For ung til å være syk

Lege: Flemming Moesgaard Skrevet

Er 29 år og kan ifølge han ikke være syk på noe som helst vis, kun angst og overdriving påstår han. Ekg med sykelig funn avfeier han med feil med ekg maskinen og at det bare er angst. Får ikke snakke om problemet, timen over før man får åpnet munnen. Han stemplet meg som hypokonder pga jeg slet en stund med sosial angst. Og avfeier alltid alt jeg sier før jeg får sagt det. Veldig dårlig.