Ørnes legekontor

Telefonnummer75 71 06 0075 71 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gammelveien 7 8150 Ørnes

Siste vurderinger av Ørnes legekontor

For ung til å være syk

Lege: Flemming Moesgaard Skrevet

Er 29 år og kan ifølge han ikke være syk på noe som helst vis, kun angst og overdriving påstår han. Ekg med sykelig funn avfeier han med feil med ekg maskinen og at det bare er angst. Får ikke snakke om problemet, timen over før man får åpnet munnen. Han stemplet meg som hypokonder pga jeg slet en stund med sosial angst. Og avfeier alltid alt jeg sier før jeg får sagt det. Veldig dårlig.

Skuffende.

Lege: Flemming Moesgaard Skrevet

Jeg dro hit for å snakke om problemene mine og prøve å få hjelp. Han nevner en diagnose og sier at det absolutt ikke noen mulighet for at det er det. Timen er over på rundt 4 minutter og jeg forlater veldig skuffet og misfornøyd.
FIKS DETTE!

Fornøyd

Hyggelig og flink.
Synes han tok meg på alvor og hjalp meg med det jeg trengte.
Han tar selv kontakt etter timen om det skulle være noe.

IKKE fornøyd

Lege: Flemming Moesgaard Skrevet

Har vært hos denne legen to ganger, ikke får jeg smertestillende som jeg tar ved behov, ikke hører han etter heller. Får ikke snakket ferdig før jeg ble avbrutt med at diagnosen på fibromyalgi bare var hypokondri.. okei trodde han skulle hjelpe meg med smertelindring. Ufin lege.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Kaur Parvinder Skrevet

Altid nøye/grundig undersøkelser og behagelig og rolig ingen tegn på stress god kommunikasjon og god kontakt med legendariske det dette gir stor tillit og tilgjengelighe- behandler pasienten på på tillitsfull og faglig måte