Geir Ivar Alexandersen

Tlf: 69 23 62 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Ivar Alexandersen er en av 7 fastleger i Rygge

Siste vurderinger av Geir Ivar Alexandersen

Alltid tilgjengelig.

Veldig effektiv når noe skal gjøres. Holder alltid avtaler, og er tilgjengelig. ... Tar deg på alvor.

Tillitsvekkende og trygg lege

Opplever han som en rolig og hyggelig lege. Har ikke vært hos han med veldig vanskelige problemstillinger, men har alltid følt at jeg og barna har blitt tatt godt imot. Vi har fått time raskt, og kommet raskt inn. Viktig at barna blir raskt trygg på legen, og det har jeg opplevd her.

ikke en lege for veteraner eller krigs belastede pasienter.

Føler lite forståelse og motgang i min type behandling. Reglene for å kritisere legene Gjør så det ikke er mulig å spesifisere dypere. Kan nevne at det er akutt medisin og skader.

God lege

Etter en lege som var sykemeldt hele tiden så jeg alltid kom til vikarer uten peiling osv, så byttet jeg til Geir og det er litt av en forskjell! Han er alltid i godt humør og genuint interessert i pasientene sine og i å finne løsninger og måter å hjelpe pasientene på. Utrolig flink og empatisk mann og jeg anbefaler han til alle jeg kjenner som vurderer å bytte fastlege!

Bra mann

Løsningsorientert - hva kan vi sammen gjøre for å fikse dette.... Virker genuint interessert i å ha en dialog og overhodet ikke noen ovenfra og ned holdning.

Flink lege!

Beste legen jeg noengang har hatt. Han er engasjert, faglig dyktig og alltid i godt humør. Da jeg var alvorlig syk ringte han meg selv uten avtale, for å høre hvordan det gikk. Følte meg trygg gjennom sykdommen med Geir som fastlege. Synd han flyttet sørover!

Dyktig lege !

Her føler man seg ivaretatt. Geir tar seg tid til å lytte til deg som pasient, og det er svært viktig ! Hjelpsom, og alltid interessert i å finne løsning slik at man ikke forlater han med uforrettet sak. Tommel opp for denne legen !

Tilstedeværende og samtidig litt distre... det går an, det :)

Opplever ham som genuint tilstede under konsultasjonene, lyttende og empatisk. Det går litt fort i svingene noen ganger ( som hos de fleste ), men han er dyktig på å følge deg opp. Aldri noe problem å få time, og han er alltid hyggelig og blid. Føler meg "sett" - og det er en god følelse! Så min konklusjon er at han kommer godt ut på plussiden, og jeg har ingen planer om å bytte fastlege!

Profesjonell og effektiv. Grundig og god kommunikasjon. Tar pasienten seriøst og virker veldig erfaren

Observant og god kommunikasjon. Seriøs og dyktig. Tar pasienten seriøst og virker veldig erfaren