Geir Ivar Alexandersen

Ekholt legekontor

Autorisasjon (1997)

Ekholt legekontor Telefonnummer69 23 62 3069 23 62 ...
Tørkoppveien 10 1570 Dilling
Geir Ivar Alexandersen er en av 49 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Geir Ivar Alexandersen

Fantastisk hyggelig lege.

Som ny pasient hos ham ble jeg gledelig overrasket over at han hadde gått gjennom journalen min.
Viste genuin interesse for det jeg oppsøkte ham for og ga meg den behandlingen jeg håpet på.
En skikkelig hyggelig lege.

Geir er en lege som både ser og hører. Meget sympatisk. Blir vanskelig å finne en lege etter ham!! Håper han aldri går av.

Dyktig og ivaretagende

Jeg opplver Dr. Alexandersen til å være en kunnskapsrik lege, som er opptatt av deg og hvordan du har det. Han nøler ikke med å søke informasjon eller sende deg videre om han mener det er nødvendig. Han følger opp på en god måte.

Når det gjelder tilgjengelighet kan du bestille time på nett, Men dette anbefales om det ikke haster. Trenger du hastetime får du raskt time, men da må du ringe inn.

Empatisk og hjelpsom.

Geir Ivar er en lege jeg er meget fornøyd med. Han er alltid blid og kunnskapsrik. Geir Ivar er alltid interessert i det du har å si, og han avbryter ikke. Han er trygg i sin jobb og meget kunnskapsrik. Han viser alltid at han er genuint opptatt av helsen din.

Herlig mann med masse kunnskap

Når jeg leser andre kommentarer her så tenker jeg at de som er misfornøyde, faktisk ikke er syke. Ta dere sammen, og hør på mannen.

Geir tar de som faktisk er syke, veldig alvorlig og følger veldig godt opp. Så godt, at han til å med ringer og spør hvordan det går. Jeg er superfornøyd, og anbefaler han på det sterkeste.