Geir Ivar Alexandersen

Ekholt legekontor . Mann, 53 år

Autorisert1997
Ledige plasser 17 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Ekholt legekontor .

Tørkoppveien 10 1570 Dilling
Geir Ivar Alexandersen er en av 7 fastleger i Rygge

Siste vurderinger av Geir Ivar Alexandersen

Alltid tilgjengelig.

Veldig effektiv når noe skal gjøres. Holder alltid avtaler, og er tilgjengelig. ... Tar deg på alvor.

Tillitsvekkende og trygg lege

Opplever han som en rolig og hyggelig lege. Har ikke vært hos han med veldig vanskelige problemstillinger, men har alltid følt at jeg og barna har blitt tatt godt imot. Vi har fått time raskt, og kommet raskt inn. Viktig at barna blir raskt trygg på legen, og det har jeg opplevd her.

ikke en lege for veteraner eller krigs belastede pasienter.

Føler lite forståelse og motgang i min type behandling. Reglene for å kritisere legene Gjør så det ikke er mulig å spesifisere dypere. Kan nevne at det er akutt medisin og skader.

God lege

Etter en lege som var sykemeldt hele tiden så jeg alltid kom til vikarer uten peiling osv, så byttet jeg til Geir og det er litt av en forskjell! Han er alltid i godt humør og genuint interessert i pasientene sine og i å finne løsninger og måter å hjelpe pasientene på. Utrolig flink og empatisk mann og jeg anbefaler han til alle jeg kjenner som vurderer å bytte fastlege!

Bra mann

Løsningsorientert - hva kan vi sammen gjøre for å fikse dette.... Virker genuint interessert i å ha en dialog og overhodet ikke noen ovenfra og ned holdning.