Slattum Legekontor Subra

Slattum Terrasse 2 1480 Slattum

Siste vurderinger av behandlere ved Slattum Legekontor Subra

Ros til subra

Lege: Bashir Kadim Subra Skrevet

Aziz var punktlig og svært imøtekommende, ble tatt inn for en rask og hyggelig konsultasjon. Subra fant fort ut av problemstillingen og satt i gang straks med behandling og oppfølging. Serviceinnstilt og dyktig lege med stor empati og forståelse for sine pasienter, som anbefales sterkt.

Meget fornøyd

Lege: Bashir Kadim Subra Skrevet

Er meget flink og dyktig lege.. like fornøyd etter ca. 6 år.
Veldig lett å komme i kontakt med, får time samme dag hvis nødvengug. seriøs tar ting på alvor. Veldig flink til å forklare hva probleme er, følger opp pasienter. Gir pasienter sin tid til å forklare seg.

Min fastlege i snart 15 år

Lege: Bashir Kadim Subra Skrevet

Egentlig overskriften sier seg selv, jeg personlig har gått til han i snart 15 år og ingen gidder å gå til samme legen så lang tid hvis man er ikke fornøyd som jeg er med Bashir Subra. Hjelpsom, kunnskapligrik, veldig lett å komme i kontakt med, flink til å forklare hva problemet dreier seg om og finne ut om ting, utrolig hyggelig og lett å snakke med, klarer å svare på det man lurer på, serviceinnstilt, meget seriøs og tar jobben sin og sine pasienter meget alvor, klarer å huske masse ting på en gang, kjempe dyktig og har utrolig bra hukommelse når det gjelder å følge opp hva man lider av. Han kan huske nesten alle sine pasienter utenat og hva de trenger hjelp med. Jeg hadde en alvorlig ulykke for tre og et halvt år siden hvor jeg har skadet foten min og ble kjørt til legevakta og deretter til sykehuset og ingen klarte å finne ut hva som egentlig har skjedd med den foten som ble skadet under ulykken, et lite besøk hos Bashir Subra dagen etter klarte han å finne ut umiddelbart hva som er galt med foten min og akkuratt det der satt jeg faktisk STOOOR PRIS PÅ og selvfølgelig alt annet , hvis det hadde gått to dager til uten å vite hva problemet var med foten hadde jeg haltet for resten av livet. Takket være han og hans hvor lang erfaring og ikke minst at han er så snarrådig og dyktig og vet godt hva han driver med.

Trygg og kunnapsrik

Lege: Bashir Kadim Subra Skrevet

Jeg er stor tilfredsstilt med dr. Bashir som er min fastlege. En pålitelig person som nyter talentet med å lytte til pasienter. Hver gang jeg reiser derfra så er jeg fornøyd med behandlingen og mottaket han har gitt.

Useriøs

Lege: Bashir Kadim Subra Skrevet

Kontoret er ikke hygenisk og uryddig, Arrogant ikke profesjonellet. Følte det veldig utrivelig å ha han som fastlege! Anbefales Ikke