Slattum Legekontor Subra

Slattum Terrasse 2 1480 Slattum

Siste vurderinger av behandlere ved Slattum Legekontor Subra

Mr google lege

Lege: Bashir Kadim Subra Skrevet

Elendig service . Har du vondt mer en ett sted , får du beskjed om og bestille flere timer . Man må ringe og purre på svar på prøver da han er dårlig til og følge opp . Mest intr i og få inn penger og skrive ut sykemelding. Han bryr seg lite om hvordan pasienter har det og når du forklarer hva problemet ditt er så googler han det opp . Styr unna hvis du vil ha hjelp med kroppen men bestill time hvis du er ute etter og bli sykemeldt , men det tar litt tid da du må vente på at han skal bli ferdig med og snakke med venner som er innom kontoret hans selv om det er når du har time

Seriøs

Lege: Bashir Kadim Subra Skrevet

Tar meg på alvor og sender videre når det er nødvendig. Følger opp med prøver etc. Tar seg god tid når han skjønner at jeg er litt engstlig. Har også ringt fra Trondheim med akutte smerter og han fikset resept og sendte. Oppfølging når jeg kom hjem. Ler innimellom gjør vi også blir litt bedre da.

Kunnskapsrik og analytisk

Lege: Bashir Kadim Subra Skrevet

Mitt første møte med legen var på legevakten med mine barn. Både da og i etterfølgende kontakt har han fremstått som kunnskapsrik og analytisk i sin tilnærming til problemene. Jeg har av og til litt problem med å skjønne hva han sier, men dette mer enn oppveies av den medisinske kompetansen.

Veldig fornøyd :)

Lege: Bashir Kadim Subra Skrevet

Kunnskapsrik, og kan veldig mye mere enn alle andre allmennpraktiserende.

Har ved flere anledninger ringt vakthavende overlege på Ahus for å rådføre seg, fremfor å sende deg hjem igjen med smertestillende og "vente-og-se", slik mange andre fastleger ofte gjør.

Ser at andre har "kommunikasjonsproblemer", hvor får de det fra? Jeg tror det skyldes fremmedfrykt, fordi legen og jeg har ihvertfall ingen kommunikasjonsproblemer, selv om han ikke snakker så godt norsk.

ingen bra lege

Lege: Bashir Kadim Subra Skrevet

Har vært hos han flere ganger fordi jeg fikk ikke byttet fastlege. Han er lite interessert i mine problemer med ryggen og alt jeg fikk tilbudt av "hjelp" var en sykemelding.