Sørreisa legetjeneste

Sykehjemsveien 41 9310 Sørreisa

Siste vurderinger av behandlere ved Sørreisa legetjeneste

En uerstattelig lege som gir trygghet

Lege: Geir Arne Løkse Nilssen Skrevet

Geir er HELT fantastisk. Han har tilitt å fokus på pasienten. Når du sier hva du plages med så ser du at han virkelig setter seg i din possisjon. Han er bare helt fantastisk. Har akkurat fått han som fast lege. Har brukt han rundt et 1 år pga fastlegen jeg hadde ikke var en persjon jeg ville gå til. Geir stå på. Du gjør en FANTASTISK god jobb. Takk.

Omsorgsfull

Lege: Elisabeth Dalgård Skrevet

En lege som tok seg tid til meg og min situasjon. Følte at hun tok meg på alvor og var engasjert i å få meg frisk. Henvendte meg raskt til god behandling og dvelte ikke ved å undersøke hos andre fagkyndige dersom hun var usikker på noe. Opplevde at vi fikk en god og tillitsfull relasjon på den korte tiden jeg hadde henne som fastlege. Dersom det var nødvendig brukte hun mer enn 20 min på meg. Dette kan også være årsaken til at jeg som regel måtte vente 20-50 min på å komme inn til min time. Men det var helt i orden for meg å vente da jeg visste at hun ville hjelpe meg.

anbefales ikke!

Lege: Elisabeth Dalgård Skrevet

snakket i munnen på meg, og var mer interessert i å fortelle hvor flink hun er enn i å hjelpe meg med mine plager. var direkte ufin i talemåte mot meg, å vanskelig og ha med å gjøre. Ble ikke tatt på alvor når jeg over lengre tid har vært alvorlig syk, å måtte krangle med henne for og i det hele tatt bli henvist til UNN.. Kunne skrevet en hel bok om negative opplevelser rundt denne legen, og anbefaler virkelig andre å styre unna!

Best

Lege: Mari Jakobsen Skrevet

Trygghet. Hva mere trenger man?
Det ligger mange aspekter bak, å kunne føle trygghet.
Evnen til å lytte, faglig kunnskap, kommunikasjon og formidling.

Skuffende

Lege: Elisabeth Dalgård Skrevet

Skuffende holdning hos legen. Tok meg ikke alvorlig i det hele tatt for mine muskelplager. Selv om dette går godt ut over livskvaliteten. Kom også sent inn til timen og det ble stress for hun kunne ikke gi meg disse minuttene igjen til tross det var deres forsinkelse og ikke min.