Sørreisa legetjeneste

Sykehjemsveien 41 9310 Sørreisa

Siste vurderinger av behandlere ved Sørreisa legetjeneste

Fantastisk lege!

Lege: Geir Arne Løkse Nilssen Skrevet

Geir Arne er en rolig, dyktig og trygg lege. Jeg har hele livet kun hatt turnusleger etter turnusleger, men når jeg endelig havnet hos Geir Arne følte jeg meg endelig trygg hos legen. Han er alltid opptatt av hva pasienten ønsker og føler, og stiller gode spørsmål. Han ser deg i øynene når han prater til deg og er opptatt av at du skal ha det bra. Veldig god å prate med når man har det vondt. Jeg var så fornøyd med ham at jeg byttet ikke engang fastlege når jeg flyttet til Harstad, og kjørte gjerne tilbake til Silsand når jeg måtte til legen. Utrolig dyktig!

Beste fastlegen

Lege: David Hygen Skrevet

Dette er 1 av flere flinke gode leger i sørreisa, han er dedikert ,tillitsfull og kompetent. Meget hyggelig adferd og veltalende,, Anbefales

Meget dyktig lege

Lege: David Hygen Skrevet

Meget dyktig, ser og hører pasientene. Følger opp og gir tilbakemeldinger. Var veldig heldig som fikk han som fastlege.

En uerstattelig lege som gir trygghet

Lege: Geir Arne Løkse Nilssen Skrevet

Geir er HELT fantastisk. Han har tilitt å fokus på pasienten. Når du sier hva du plages med så ser du at han virkelig setter seg i din possisjon. Han er bare helt fantastisk. Har akkurat fått han som fast lege. Har brukt han rundt et 1 år pga fastlegen jeg hadde ikke var en persjon jeg ville gå til. Geir stå på. Du gjør en FANTASTISK god jobb. Takk.

Omsorgsfull

Lege: Elisabeth Dalgård Skrevet

En lege som tok seg tid til meg og min situasjon. Følte at hun tok meg på alvor og var engasjert i å få meg frisk. Henvendte meg raskt til god behandling og dvelte ikke ved å undersøke hos andre fagkyndige dersom hun var usikker på noe. Opplevde at vi fikk en god og tillitsfull relasjon på den korte tiden jeg hadde henne som fastlege. Dersom det var nødvendig brukte hun mer enn 20 min på meg. Dette kan også være årsaken til at jeg som regel måtte vente 20-50 min på å komme inn til min time. Men det var helt i orden for meg å vente da jeg visste at hun ville hjelpe meg.