Geir Olav Knutsen

Autorisasjon (2013)

Geir Olav Knutsen er en av 19 fastleger i Senja

Siste vurderinger av Geir Olav Knutsen

Trygg å imøtekommende

Beste fastlegen eg har møtt!
Så imøtekomme å forståelsesfull! Blir tatt på alvor , god til å lytte å komme med råd!
Bestandig følt meg godt behandlet!

En fantastisk lege

Så glad for at Geir Olav er min fastlege. Han er kunnskapsrik, ansvarsbevisst og pålitelig, samtidig som han tar deg på alvor og ser hele mennesket. Uvurderlig i min situasjon, hvor jeg ofte møter nye behandlere i ulike sammenhenger.

Trygg, kunnskapsrik og forståelsesfull

En fantastisk lege. Jeg og min mann fikk han som fastlege da han begynte på Silsand, kunne ikke vært mer heldig med lege. Min mann blei alvorlig syk og døde, og vi fikk den beste oppfølging som var mulig. Var på heimebesøk, ringte oss,så jeg følte meg trygg og ivaretatt hele veien. Imøtekommende, empatisk, forståelsesfull. Får ikke skrytt nok av han.

Fantastisk lege

Byttet til Geir Olav for noen år siden fra en fastlege som behandlet meg mest som en hypokonder. Å bytte til denne legen er det beste valget jeg har gjort i livet. Han er den eneste legen jeg har møtt som har møtt meg på alle nivåer mtp helse og prøvd å hjelpe så godt han kan. Er flink å videresende til spesialisthelsetjeneste når det er helseproblemer utenom hans felt, noe som er betryggende. Empatisk, ydmyk og lyttende lege, som har gjort mitt liv bedre ved å gjøre sitt ytterste for å hjelpe uansett situasjon.
Anbefales virkelig, jeg er takknemlig for å ha en lege som ser hele mennesket.

Forståelsesfull!

En fantastisk lege som tar seg tid å lytte på hva du som pasient har på hjertet.

God kommunikasjon og viser omsorg for deg som pasient.

Får ting utført og følger deg som pasient godt opp.