Sørreisa legetjeneste

Sykehjemsveien 41 9310 Sørreisa

Siste vurderinger av behandlere ved Sørreisa legetjeneste

Flott lege som er engasjert i pasientene sine

Lege: Geir Arne Løkse Nilssen Skrevet

Geir Arne er en flott lege som tar seg tid til sine pasienter. Han er nøye og flink å hente inn råd om det er noe han er usikker på, og han lytter til pasientene og tar aktuelle plager på alvor. Hele familien har han som fastlege, og det vil vi gjerne fortsette med.

Svært godt fornøyd med henne som fastlege.

Lege: Mari Jakobsen Skrevet

Både jeg og min kone føler oss godt ivaretatt som pasienter. Hun har fulgt oss godt opp m.h.t. prøver og henvisninger av ulike slag, og hun tar seg god tid med oss ved konsultasjoner. Vi kan gi henne våre beste anbefalinger.

Dårlig oppfølging

Lege: Elisabeth Dalgård Skrevet

Henviste meg til UNN pga hjerteproblemer.
UNN hadde meg til undersøkelse i påvente av operasjon. UNN sendte brev til meg og Elisabeth at jeg skulle følges opp av henne om 4 uker. Da jeg kom dit lurte hun på hva jeg gjorde der. Skulle ta bl.a EKG og blodprøver. Fikk kun målt blodtrykk!! Føltes som om jeg plaget henne i hennes jobb!

En god lege

Lege: Elisabeth Dalgård Skrevet

Må si at jeg er kjempefornøyd med henne. Hun lytter og viser virkelig at hun bryr seg. Er alltid tilgjengelig. Får alltid dein hjelp jeg trenger😊

Den mest elendige legen

Lege: Mari Jakobsen Skrevet

Denne legen burde egentlig aldri fått sin utdannelse. Hun er kun opptatt av seg selv og hva hun har klart opp igjennom årene. Lytter ikke til deg som pasient og har ingen forståelse for hva du trenger hjelp med.