Dyrøy og Sørreisa legekontor

Telefonnummer75 71 02 5075 71 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sykehjemsveien 41 9310 Sørreisa

Siste vurderinger av Dyrøy og Sørreisa legekontor

Skuffende

Lege: Elisabeth Dalgård Skrevet

Skuffende holdning hos legen. Tok meg ikke alvorlig i det hele tatt for mine muskelplager. Selv om dette går godt ut over livskvaliteten. Kom også sent inn til timen og det ble stress for hun kunne ikke gi meg disse minuttene igjen til tross det var deres forsinkelse og ikke min.

usympatisk og frastøtende

Lege: Elisabeth Dalgård Skrevet

Fikk ikke noen opplevelse av hennes eventuelle faglige dyktighet.Hun var for lite opptatt av min helse og fikk inntrykk av at hun gjorde det hun kunne for å få meg til å velge en annen fastlege.Og det ble en del uproffe hendelser før jeg ga henne opp. Takk og lov.

Omsorgsfull og profesjonell

Lege: Stine-Marie Henriksen Skrevet

Hun ivaretar meg godt som pasient, hun tar seg tid og undersøker nøye. Hun er omsorgsfull og profesjonell.

Bare positive opplevelser

Lege: Elisabeth Dalgård Skrevet

Jeg har bare hatt positive opplevelser når jeg har vært hos henne. Både med meg selv, og barna. Hun er grundig og flink. Virker godt forberedt til timen, og er hun usikker tar hun en telefon til unn. Alltid følt at vi fikk akkurat den hjelpen vi trengte :)
Glad jeg har henne som fastlege!

Den beste legen

Lege: Mari Jakobsen Skrevet

Hun er en av de beste :-) Tusen takk for hjelpen og for at du "ser" meg både som menneske og pasient. Tar seg god tid, og god oppfølging angående henvisning. Takk Mari for at jeg har deg som fastlege.