Sørreisa legetjeneste

Sykehjemsveien 41 9310 Sørreisa

Siste vurderinger av behandlere ved Sørreisa legetjeneste

Medmenneskelig fra a til å

Lege: Geir Arne Løkse Nilssen Skrevet

En lege som så å si aldri er forsinket, alltid smil på lur og gode ord, forstår seg på deg å dine problemer. Løsningsorientert. God samtalepartner da praten sitter lett og ledig.

Fornøyd

Lege: Steinar Konradsen Skrevet

Intet å utsette. Man får den oppfølging man forventer. Alt i alt en lege man er fornøyd med. Bra med mannlig fastlege.

Ikke så interessert

Lege: Geir Arne Løkse Nilssen Skrevet

Følte egentlig at han kjedet seg når jeg kom med mitt problem som jeg gruet meg til å ta opp. Ga lite respons på det jeg sa, kikket bare dumt på meg føltes det som. Angret nesten litt på at jeg kom og brukte tiden hans…

Fantastisk lege!

Lege: Geir Arne Løkse Nilssen Skrevet

Geir Arne er en rolig, dyktig og trygg lege. Jeg har hele livet kun hatt turnusleger etter turnusleger, men når jeg endelig havnet hos Geir Arne følte jeg meg endelig trygg hos legen. Han er alltid opptatt av hva pasienten ønsker og føler, og stiller gode spørsmål. Han ser deg i øynene når han prater til deg og er opptatt av at du skal ha det bra. Veldig god å prate med når man har det vondt. Jeg var så fornøyd med ham at jeg byttet ikke engang fastlege når jeg flyttet til Harstad, og kjørte gjerne tilbake til Silsand når jeg måtte til legen. Utrolig dyktig!

Trygg og lyttende

Lege: Jorunn Nygaard Skrevet

Første legen på lenge som tar bekymringer, symptomer og prat alvorlig. Her får du ikke bare «ta en paracet så blir det bra»