Bardu Legekontor

Fogd Holmboes gate 56 9360 Bardu

Siste vurderinger av behandlere ved Bardu Legekontor

Usikkee

Lege: Siri Millerjord Vedal Skrevet

Glemte å presentere seg så tok en stund før jeg visste hvem jeg pratet med under konsultasjon. Tar tak i problemstillinger når de dukker opp, men kom desverre ikke overens. Følte ingen trygghet eller å bli møtt på et personlig nivå. Noe jeg verdsetter hos en lege.

Nøye

Lege: Elise Utne Skrevet

Elise brukte god tid på min undersøkelse,hun var trygg og rolig å det hjalp veldig mye på min legeangst. Hun tok meg på alvor, det er det ikke alle leger som gjør. Anbefaler henne på det sterkeste.

Hyggelig og flink.

Lege: Mohammad Abu Sufian Butt Skrevet

Virket litt "skarp" i begynnelsen, men det viste seg at han er er særdeles flink og hyggelig lege. Ringer altid tilbake hvis det er avtalt, og han er den desidert beste fastlegen jeg har hatt her siden man begynte med fastleger. Anbefales.

Kunnskapsrik

Lege: Mohammad Abu Sufian Butt Skrevet

Han ser personen bak pasienten. Vil gjerne det beste for oss og vil være sikkert i alt. Er litt forsiktig med å stille diagnosen og tar derfor mange tester.
Jeg tror at han dyktig og hyggelig.

God fastlege

Lege: Ellen Poppe Skipenes Skrevet

Ser på pasienten under konsultasjon, ikke bare på PC-skjermen. Ser personen bak sykdommen. Rolig, forståelsesfull og kunnskapsrik. Ved usikkerhet konfererer hun med kollegaer eller tar en telefon til sykehus, noe som er betryggende.