Bardu Legekontor

Telefonnummer77 18 55 0077 18 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fogd Holmboes gate 56 9360 Bardu

Siste vurderinger av Bardu Legekontor

Usikker og nedverdigende.

Lege: Elise Utne Skrevet

Opplevelse av engstelse og ubehag ved time hos denne legen. Det blir bestilt ulike undersøkelser uten at pasienten er informert. Pasienten opplever stor frustrasjon i tiden etter legebesøket. Legen anbefales å vise respekt for sine pasienter.

En stor trygghet

Lege: Anne Hensrud Skrevet

Hun er en fantastisk lege , med evne til å se mennesket bak sykdommen. For meg representerer hun en stor trygghet i livet.

uten henne hadde hverdagn min vært tung. hun er best av alle.

Lege: Anne Hensrud Skrevet

Hun har vært min lege i alle år og kjenner meg godt. Ingen leger er bedre en henne. 😄

Endelig en flink lege som tar meg på alvor !

Lege: Tonje Elisabeth Brinch Skrevet

Nylig byttet fastlege og jeg kan ikke si meg mer fornøyd med valget. Hun har et rolig og empatisk vesen, er forståelsesfull og dyktig. Forklarer og tegner hvordan kroppen fungerer og er ærlig når hun ikke vet. Henviser raskt hvis det er nødvendig. Hun er også kjempe flink med mine barn. De synes ikke det er skummelt hos legen lenger. Familien vår er veldig fornøyd. Håper du blir boende i kommunen.

En imøtekommende og faglig dyktig lege.

Lege: Tonje Elisabeth Brinch Skrevet

Har bare gode ord om min fastlege som jeg har hatt de 2 siste årene.
Tar seg tid til å lytte, gir gode råd og henviser når det er behov for det.
Føler alltid at jeg blir forstått og tatt på alvor.
Får raskt time dersom jeg trenger det. Er noen ganger forsinket, men det er verdt å vente. Hun gir meg alltid den tiden jeg trenger.