Bardu Legekontor

Fogd Holmboes gate 56 9360 Bardu

Siste vurderinger av behandlere ved Bardu Legekontor

Usikkee

Lege: Siri Millerjord Vedal Skrevet

Glemte å presentere seg så tok en stund før jeg visste hvem jeg pratet med under konsultasjon. Tar tak i problemstillinger når de dukker opp, men kom desverre ikke overens. Følte ingen trygghet eller å bli møtt på et personlig nivå. Noe jeg verdsetter hos en lege.

Nøye

Lege: Elise Utne Skrevet

Elise brukte god tid på min undersøkelse,hun var trygg og rolig å det hjalp veldig mye på min legeangst. Hun tok meg på alvor, det er det ikke alle leger som gjør. Anbefaler henne på det sterkeste.

Usikker og nedverdigende.

Lege: Elise Utne Skrevet

Opplevelse av engstelse og ubehag ved time hos denne legen. Det blir bestilt ulike undersøkelser uten at pasienten er informert. Pasienten opplever stor frustrasjon i tiden etter legebesøket. Legen anbefales å vise respekt for sine pasienter.

flittig men redd for å miste legelisencen sin!

Lege: Sigrid Pérez Wang Skrevet

Har bedt om hjelp til å søke om fritak fra legemiddelforskriftene ang medisinsk cannabis på særskilt grunnlag pga diagnosene PTSD & BI-POLAR lidelse.
Negativt svar. 😖

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Manuel Perez Munoz Skrevet

Perez er den beste legen jeg noen gang har hatt. Med en gang jeg fikk han som lege ble jeg sendt til spesialister og utredninger som gjorde at vi raskt fant ut. Av ting jeg har slitt med i mange, mange år og som jeg ikke har fått gehør hos av mine andre leger.
Lege som er lett å prate med, føler jeg blir hørt og sett, og han er grundig i sine undersøkelser. Jeg blir trist den dagen jeg ikke skal kunne ha han som lege lenger.