Tana legesenter

Maskevarreveien 1 9845 Tana

Siste vurderinger av behandlere ved Tana legesenter

Effektiv og pålitelig

Lege: Hildegunn Rømma Helset Skrevet

Imøtekommende og hyggelig. Kan fremstå som noe virrete, og virker å være lite komfortabel i kontakt med barn. Derimot har hun tatt bekymringene/problemstillingen på alvor når jeg har vært hos henne. Skeller det som kan sjekkes med en gang, sender henvisning relativt fort, og følger opp og gir tilbakemelding dersom hun har sagt at hun skal gjøre det. Syns hun gjør det en fastlege skal gjøre.

Dårilig til å lytte.

Lege: Hildegunn Rømma Helset Skrevet

Hun lytter ikke til pasienten da hennes vurdering er det viktigste. Dermed blir det dårlig kommunikasjon og jeg føler at mine meninger ikke når fram.

Veldig fornøyd

Lege: Anita Eidissen Skrevet

Alltid hjelp å få, virker som hun er tilgjengelig hele døgnet, faglig flink og veldig effektiv.
Stort sett alltid fornøyd når jeg går ut av legekontoret :)

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anita Eidissen Skrevet

Min fastlege siden hun startet i Verdal. En lege som gjør en grundig jobb.
Direkte og ærlig kommunikasjon.
Har min fulle tillit.

Mye prat men lite handling

Lege: Anita Eidissen Skrevet

Vanskelig å få tak i både gjennom telefon og via helserespons. Ingen vikar når Anita er borte, og det er heller ingen mulighet for å få bli satt opp på time til den dagen hun er tilbake (selv om årsak er sykemelding). Dårlig oppfølgning fra Anita med prosesser som blir startet opp. Ble henvist til MR men ingen automatikk over å få time etter MR (for å gå igjennom resultatene).
Faglig dyktig men kan være arrogant i samtale om problemstillingen som blir lagt fram. Ingen god følelse å bli møtt slik når man drar til lege for å få hjelp.