Brynklinikken Fastlegesenter AS

Telefonnummer22 06 65 5022 06 65 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østensjøveien 36 0667 Oslo

Siste vurderinger av Brynklinikken Fastlegesenter AS

Veldig god fastlege

Lege: Fariba Hosseini Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Fariba som min fastlege. Hun er trygg, varm og imøtekommende, dyktig i jobben sin, og veldig nøye. Hun lytter og er flink til å forklare. Jeg anbefaler Fariba Hosseini på det varmeste!

En lege som setter pasienten i sentrum.

Lege: Fariba Hosseini Skrevet

Fariba er en fastlege som tar pasienten seriøst, hun lytter og henviser videre til spesialister.

Stor respekt til Fariba håper mange leger lærer av henne.
Hun er omtenksom, positiv og vil det beste for pasienten.
Denne fastlegen anbefaler jeg på det sterkeste. Hun hjelper deg når du er syk og gjør sitt beste for å ta vare på pasienten helse og utfordringer.

Mangel på empati og tid

Lege: Sohail Aslam Skrevet

Etter 3 år, gir jeg opp. Jeg gidder ikke å finne meg den dårlige servicen lenger. Ikke en eneste gang var Sohail punktlig, og hvert besøk var preget av å bli ferdig så fort som mulig. De få minuttene jeg fikk til rådighet, måtte jeg skynde meg. Alt måtte jeg selv passe på å spørre om, for han gav ingen informasjon av seg selv. Han så mest i dataskjermen, og snudde seg sjeldent til meg, selv når timen var ferdig. Sohail gav følelsen av at han gjorde meg en stor tjeneste ved å ta meg i mot. Han hadde et uttrykksløst ansikt, ingen medfølelse, og utviste forbausende lite empati og forståelse, også da jeg var oppriktig bekymret og søkte støtte. Både fysiske og psykiske helseproblemer ble møtt med stillhet. Jeg måtte selv fortelle hvilken medisin jeg trengte og mengder, både for fysiske og psykiske plager. Det var minimalt med dialog, og all informasjon måtte hales ut, inklusive bivirkninger av medisiner og forklaringer av diagnoser. Når sykdommer ble oppdaget, ble kun sykdommenes navn oppgitt, helt uten videre forklaring eller behandling, forslag til medisiner, eller omtanke for komplikasjonene lidelsene medfører. Aldri opplevde jeg normale uttrykk som "god bedring", "lykke til", eller spørsmål om hvordan det hadde gått i konkrete vanskelig situasjoner. Han husket sjeldent de tingene vi hadde snakket om, ei heller en omfattende helseundersøkelser vi hadde foretatt. Jeg kunne selv fortelle om ting som bedret seg, men også dette ble møtt med stillhet og ignoranse. Jeg mistenker at Sohail kun er lege pga. lønnen. Det er en befrielse å endelig ha funnet en annen fastlege. Jeg vil ikke anbefale Sohail til noen som trenger medmenneskelighet og omtanke.

Svært dyktig og sympatisk

Lege: Fariba Hosseini Skrevet

Jeg har funnet denne legen som svært dyktig og sympatisk. Hun viser interesse for pasientens ord og behov, og er en god og nysgjerrig lytter. Og en kjenner seg trygg hos henne.

Til dette kommer også hennes faglige ferdigheter: Jeg husker ikke en eneste gang å ha fått feil diagnose eller medisiner som ikke har gjort forbedringer i min tilstand. Hun virker sikker, og fremstår også som en god oppfølger. Anbefales!

Ser ikke pasienten

Lege: Fariba Hosseini Skrevet

Om du har en psykisk eller psykosomatisk diagnose møter du lite forståelse hos denne legen. Hun fokuserer mer på hvordan andre takler diagnosen, og ikke hvordan du som menneske opplever den. Alle med samme diagnose blir skåret over én kam. Lite ydmyk, overser anbefalinger fra andre spesialister, og mener at hun vet best uten å lytte til pasienten.

Sikkert en helt ok lege om du trenger noen blodprøver, eller er forkjøla, men om du har behov for en lege som ikke bare ser i medisinboka, men også på pasienten, er ikke dette legen!

Styr unna.

PS! Veldig hyggelige resepsjonister, om ikke annet!