Lofthus Lækjarkontor

Siste vurderinger av Lofthus Lækjarkontor

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ludmila Gorina Skrevet

Er veldig fornøyd med Ludmila Goria, som fastlege.Ho virkar til å væra både dyktig og samvittigheitsfull, og tek seg av pasientane sine, på ein god måte.

En lege som alltid hjelper

Lege: Ludmila Gorina Skrevet

Hun er en faglig dyktig og hjelpsom lege. Etter å ha hatt noe timer hos henne så er jeg veldig fornøyd. Hun er veldig flink og vett akkurat når sykdommen vil passere med eller uten legemidler. Det er lett å få tak i henne og timer for du veldig raskt, ofte på samme dag(hvis det er akkut).

Dårlig

Lege: Ludmila Gorina Skrevet

Etter en telefonsamtale med legen opplevde jeg henne som uhøflig og lite hjelpsom, kommer ikke til å ta kontakt med denne legen igjen

Avvisende

Lege: Ludmila Gorina Skrevet

Snakket med ludmila da min sønn på 6 mnd var helt tett i nesen, og skrek av ubehag !
Vi prøvde å suge opp slimet, men han ble urolig hver gang vi prøvde!
Ludmila virket til å ta veldig lett på dette!
Vi spurte om vi kunne få en lege til å se på han, men fikk til svar at det ikke var noe lege da!!!!
Klokka var 03.30 på natta, og det var hun som hadde vakt !!!!
Veldig utrygt og ekkel måte å bli behandla på. Heldigvis kom sønnen vår seg etter hvert, men uten noe hjelp fra lege !
Skremmende at slikt er mulig!
Dette er 2.gang vi blir avvist på den måten , tross lege på vakt 24/7

upassende oppførsel, dårlig oppfølging

Lege: Ludmila Gorina Skrevet

Jeg skiftet til denne fastlegen for under ett år siden.
Legen gav svaret på min urinprøve høyt i venterommmet.
Ingen oppfølging på blodprøver.Legen viste ingen forståelse for min sykdomssituasjon. Jeg måtte krangle med legen for å få ut medikamenter som jeg har fast gjennom mange år.
Det opplevdes ubehagelig å være hos denne legen.