Ørmelen Legesenter

Tangenveien 5 7651 Verdal

Siste vurderinger av behandlere ved Ørmelen Legesenter

Slapp holdning

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Dårli til å undersøke, få gjort no og å ta deg høytidlig. Virker som han er i sin egen verden når du legger fram problemet. Flink til å skrive ut resepter.

Reflektert, seriøs og god fastlege.

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Sitter igjen med et godt inntrykk av denne fastlegen, selv om jeg har hørt flere nevne at han ikke gjør en bra jobb.

Han snakker ut fra fakta, og jeg tror det er dette som gjør at han kan virke litt kald og usympatisk. Før han kommer med noe konkret så ønsker han å bruke tid på å samle fakta, dette fører ofte til at det blir en del blodprøver og undersøkelser i starten.

Konfronterte ham med en del fakta jeg hadde samlet om aktuelle sykdom, og fikk konkrete og grundige svar tilbake. Han virker å være grundig og svarer ikke på noe han ikke kjenskap til.

I mitt foreskrevne tilfelle så lå problemene utenfor hans området, og ble sendt videre til spesialist for den aktuelle sykdomen.

Setter "Fornøyd" i samlet vurdering da det kanskje hadde vært litt hyggelig å komme til en fastlege med smil om munnen.

Faglig dyktig!

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Vet at noen synes kommunikasjonsstilen hans ikke er den beste, men jeg opplever ham som en svært dyktig lege. Han er grundig og veloverveid, og jeg har fått svært god hjelp når jeg har trengt det. I tillegg er det lett å få time innen kort tid.

Den værste legen jeg noen gang har hatt!

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Jeg har hatt en del leger de siste årene. Noen bedre enn andre.
Men dette må være den værste legen jeg noen gang har hatt. Han brukte over 2 mnd på å lese min journal! Han trudde ikke at jeg hadde noen innsikt i min egen sykdom, å bestillte unødvendige blodprøver for å si meg noe jeg allerede viste. Han tok meg aldri alvorlig, og viste ingen sympati. Jeg følte meg som en hypokonder inne hos han, og at jeg kom med løgn. En lege som som passer fint for deg som "aldri" er syk. Ettersom han tydeligvis missliker å ha pasienter.

Ingen bedre lege

Lege: Sunniva Nyberg Karlsen Skrevet

Sunniva er den beste legen jeg har hatt.
Hun skjønner deg virkelig. Hun ber deg ikke ta paracet og ibux, og slappe av. Nei, hun finner den beste løsningen for deg og gir deg eventuell medisin ved behov.

Alle tiders lege!