Eirik Røvde Solberg

Ørmelen Legesenter Mann, 44 år

Autorisert2001
Ledige plasser 194 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Ørmelen Legesenter

Tangenveien 5 7651 Verdal
Eirik Røvde Solberg er en av 13 fastleger i Verdal

Siste vurderinger av Eirik Røvde Solberg

Ikke førnøyd

Vanskelig spesiell lege som ikke tar folk seriøst. var der med sønnen min på 1 uke som har fått øyeinfeksjon, ble ikke tatt seriøst i det heletatt, var inne i 3 minutter, så litt inni øynene og fikk beskjed om at det ikke var noe å gjøre med. Jeg ringte derme til helsestasjonen og fortalte situasjonen, da jeg hadde hatt besøk av jordmord tidliere på dagen (hun som sa det var øyeinfeksjon) de ble veldig overasket over at det ikke ble tatt prøver av han og at vi ikke fikk noenting i mot det, nå skal jeg skifte lege med en gang.!!

En av de bedre legene jeg har hatt kontakt med.

Uten tvil faglig dyktig. Ser mange klage over at han prater lite. Men er du bra til å prate litt selv så gir han gode svar og råd.

Profesjonell og behagelig

Solberg småprater ikke stort, virker som han vektlegger effektivitet og fag i stedet. For meg som ikke går til legen for å småprate, har jeg egentlig ikke noe negativt å si i det hele tatt.

styr unna

dette er uten tvil den verste fastlegen jeg noen gang har hatt. er nesten aldrig syk men var no det tilfedig vis
og gikk til denne legen med feber form og renende nese og var slapp, og rett å slett drittdålig når jeg endelig kommer inn er det akurat som om han ikke har noe trua på at jeg ikke er dålig i hele tatt.
etter masse prøving det fram at det var et virus eller noe anet.
men hadd ikke de søte hjelperene funet det tror jeg nokk jeg måtte drat uten sykemelding

ikke bra

Veldig vanskelig å ha som lege da han ikke kan å kommunisere med folk.
Uansett hva som feiler en så får man bare utskrevet resept på tabletter eller innsendt blodprøver som man aldri får svar på.
Har ellers hatt bare problem og føler man blir sett ned på og at man er frisk uansett hva det er. Føler ikke at man blir trodd.