Ørmelen Legesenter

Telefonnummer74 07 52 7074 07 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tangenveien 5 7651 Verdal

Siste vurderinger av Ørmelen Legesenter

Lege?

Lege: Benedicte Agdestein Skrevet

Mine erfaringer med denne personen har ikke vært positive. Man blir ikke behandlet som et medmenneske og heller ikke serriøst. Sitter igjen med flere dårlige opplevelser etter å ha vært i kontakt med vedkommende.
Uproffessionell og userriøs person som leker med mennesker.

Den beste legen

Lege: Roar Rismark Skrevet

Endelig, fikk jeg en lege som er flink og tar tak i min helse. Fikk han først som vikarlege, så ble han fast i den stillingen og da min fastlege. Den beste legen jeg noen gang har hatt. Han bruker tid på pasienten,lytter, undersøker grundig, og ringer sykehus eller andre om han trenger hjelp i noen problemstilling.
Har sendt meg flere ganger på røntgen, som jeg har hatt behov for. Ellers har han ringt meg flere ganger på ettermiddagstid hvis jeg har meldt behov for å komme i kontakt med ham, eller han har viktig info til meg.
Han svarer på spørsmål, og har god kapasitet til pasienten.
Den beste legen, og håper jeg får ha ham som fastlege lenge.

Grundig og seriøs

Lege: Roar Rismark Skrevet

Lytter til det jeg har å si og gjør grundige undersøkelser. Gir seg ikke før alt er sjekket for å finne årsaker.

Faglig svært dyktig og tillitsvekkende

Lege: Sunniva Nyberg Karlsen Skrevet

Hun er faglig meget kompetent og har en usedvanlig evne til å lytte til de problemene jeg forteller om. Jeg har alltid følt meg velkommen og godt behandlet ved besøkene, og har alltid fått meget god hjelp. Jeg har også alltid hatt full tillit til at de behandlingene hun har anbefalt, er de beste.

En av de bedre legene jeg har hatt kontakt med.

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Uten tvil faglig dyktig. Ser mange klage over at han prater lite. Men er du bra til å prate litt selv så gir han gode svar og råd.