Ørmelen Legesenter

Telefonnummer74 07 52 7074 07 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tangenveien 5 7651 Verdal

Siste vurderinger av Ørmelen Legesenter

Pasienten i fokus.

Lege: Roar Rismark Skrevet

Det meste er skrevet i de 2 første innlegga ,fortjener superlativene på den innstillinga og den jobben han utfører. Tar tak når han kommer over nye problemstillinger og søker dit kunnskapen finnes,og gir tilbakemelding til pasienten. Hans direkte væremåte og åpenhet gir en trygghet på at det han står for er ekte.

Kunnskapsrik.

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Han var litt vanskelig å snakke med tidligere, satt mye med ryggen til og så på dataskjermen. Han har blitt mye flinkere til å kommunisere nå, han følger meg opp, tar initiativ og forklarer.

Lege?

Lege: Benedicte Agdestein Skrevet

Mine erfaringer med denne personen har ikke vært positive. Man blir ikke behandlet som et medmenneske og heller ikke serriøst. Sitter igjen med flere dårlige opplevelser etter å ha vært i kontakt med vedkommende.
Uproffessionell og userriøs person som leker med mennesker.

Den beste legen

Lege: Roar Rismark Skrevet

Endelig, fikk jeg en lege som er flink og tar tak i min helse. Fikk han først som vikarlege, så ble han fast i den stillingen og da min fastlege. Den beste legen jeg noen gang har hatt. Han bruker tid på pasienten,lytter, undersøker grundig, og ringer sykehus eller andre om han trenger hjelp i noen problemstilling.
Har sendt meg flere ganger på røntgen, som jeg har hatt behov for. Ellers har han ringt meg flere ganger på ettermiddagstid hvis jeg har meldt behov for å komme i kontakt med ham, eller han har viktig info til meg.
Han svarer på spørsmål, og har god kapasitet til pasienten.
Den beste legen, og håper jeg får ha ham som fastlege lenge.

Grundig og seriøs

Lege: Roar Rismark Skrevet

Lytter til det jeg har å si og gjør grundige undersøkelser. Gir seg ikke før alt er sjekket for å finne årsaker.