Ørmelen Legesenter

Tangenveien 5 7651 Verdal

Siste vurderinger av behandlere ved Ørmelen Legesenter

Faglig dyktig lege.

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Solberg virker som en faglig dyktig lege som for ting gjort på en betryggende måte. Effektiv og forklarende hvis man spør litt selv.
Jeg er fornøyd.

Misfornøyd

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Denne legen er den verste legen jeg har hatt. Lytter ikke til problemene til meg som pasient og kommer med dårlige råd som min bestemor har kunna gitt meg bedre. Vært til vedkommende 3 ganger. Brukte ekstremt lang tid på å bytte p-stav og skalv i handa (noe som føltes utrygt). Var veldig dårlig da jeg hadde corona (måtte bli kjørt av venninne pga formen) og fikk bare tips om å drikke vann å sove. Men den siste ble for mye da jeg la frem problemet med søvn og fikk bare «ikke se på skjerm før leggetid, ikke mat før leggetid, være aktiv på dagtid» og fortalte flere ganger at dette har jeg prøvd flere ganger uten at det funker, men sto fast på sitt. Gikk skrikende ut fra legekontor. Anbefales ikke.

Meget flink lege.

Lege: Sunniva Nyberg Karlsen Skrevet

Flink og behagelig lege.
Ha hvert min fastlege i mange år.👍🥰
Jeg har mye smerte etter hoftebrudd og opperert for spiral stenose.
Også opperert for galde betenelse.

Uengasjert

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Denne legen er fullstendig uengasjert, og mangler totalt evnen til å lytte til pasientens problemer. Eventuelle sykehusundersøkelser blir heller ikke fulgt opp av legen, på tross av henstillinger fra pasient.

Elendig

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Dårligste legen jeg har hatt.
Han sier ingenting, introduserer ikke seg selv.
Bruker ikke munnbind og hansker under undersøkelsen. Veldig vanskelig å kommunisere med, svarer ikke på spørsmålene. Frekk i kommunikasjon. Bruker ikke arbeidsklær. Uengasjert. Anbefales ikke. Skal bytte lege. Meget misfornøyd.