Ørmelen Legesenter

Telefonnummer74 07 52 7074 07 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tangenveien 5 7651 Verdal

Siste vurderinger av Ørmelen Legesenter

Grundig og seriøs

Lege: Roar Rismark Skrevet

Lytter til det jeg har å si og gjør grundige undersøkelser. Gir seg ikke før alt er sjekket for å finne årsaker.

Faglig svært dyktig og tillitsvekkende

Lege: Sunniva Nyberg Karlsen Skrevet

Hun er faglig meget kompetent og har en usedvanlig evne til å lytte til de problemene jeg forteller om. Jeg har alltid følt meg velkommen og godt behandlet ved besøkene, og har alltid fått meget god hjelp. Jeg har også alltid hatt full tillit til at de behandlingene hun har anbefalt, er de beste.

En av de bedre legene jeg har hatt kontakt med.

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Uten tvil faglig dyktig. Ser mange klage over at han prater lite. Men er du bra til å prate litt selv så gir han gode svar og råd.

Profesjonell og behagelig

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Solberg småprater ikke stort, virker som han vektlegger effektivitet og fag i stedet. For meg som ikke går til legen for å småprate, har jeg egentlig ikke noe negativt å si i det hele tatt.

styr unna

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

dette er uten tvil den verste fastlegen jeg noen gang har hatt. er nesten aldrig syk men var no det tilfedig vis
og gikk til denne legen med feber form og renende nese og var slapp, og rett å slett drittdålig når jeg endelig kommer inn er det akurat som om han ikke har noe trua på at jeg ikke er dålig i hele tatt.
etter masse prøving det fram at det var et virus eller noe anet.
men hadd ikke de søte hjelperene funet det tror jeg nokk jeg måtte drat uten sykemelding