Abelgården Tannklinikk AS

Abelgården Tannklinikk AS holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Abelgården Tannklinikk AS

Anbefales!

Tannlege: Alexey Kabaev Skrevet

Hadde en fantastisk opplevelse hos Abelgården Tannklinikk i dag. Tannlege er meget dyktig, hyggelig og informativ.

Fantastisk tannlege, anbefales!

Tannlege: Jan Roar Rønning Skrevet

Blir møtt på en rolig og positiv måte.
Gir god og tydelig forklaring i forkant på hva som skal gjøres. Og hva han gjør underveis.
Han er utrolig dyktig, grundig, hyggelig og gir gode råd.
Behandlingene går smertefritt for seg (selv rotfyllingene), og jeg føler meg godt ivaretatt.

Etter å ha slitt med tannlegeskrekk siden barndommen, gruer jeg meg ikke lengre til tannlegetimene.
Anbefales på det varmeste!

Nå liker jeg å gå til tannlegen!

Tannlege: Tore Bjørndal Ulstein Skrevet

Tore er en veldig dyktig og flink tannlege som sørger for at hele behandlingen er en positiv og behagelig opplevelse. Han jobber effektiv og oppdaterer meg underveis på hva neste steg er. Største behandling var en rotfylling som gikk veldig bra, utover det kun årlig sjekk. Hos Tore kan jeg slappe av og har faktisk sovnet et par ganger under behandlingen. Før i tiden var jeg redd for å gå til tannlegen, men nå gleder jeg meg når jeg får innkalling.

Veldig freshe lokaler rett ved Sirkus shopping.

Kjempeflink og hyggelig

Tannlege: Jan Roar Rønning Skrevet

Jeg er ikke noe glad i å gå til tannlegen, men jeg har alltid følt meg ivaretatt og respektert når jeg kommer innom og har med meg samboer som kan sitte i rommet som støtte. Jan Roar snakket meg gjennom det, og det hele har gått unna raskt og smertefritt hver gang! Veldig profesjonelle og hyggelige medarbeidere, punktlige avtaler(ingen lang ventetid på venterommet) og det har vært enkelt å få time på det tidspunktet jeg har ønsket. Alt i alt en veldig god tannklinikk!

Veldig bra

Tannlege: Tore Bjørndal Ulstein Skrevet

Tore er behagelig, flink og har et fornuftig prisnivå. Jeg har satt inn et implantant, noe som ble gjort på en god måte. Prisen ble faktisk noe lavere enn prisantydningen som allerede var forholdsvis lav sammenlignet med kjente jeg har som har gjort tilsvarende i Oslo.