Abelgården Tannklinikk AS

Falkenborgvegen 35C, 2. etasje 7044 Trondheim
Abelgården Tannklinikk AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Abelgården Tannklinikk AS

Veldig bra

Tannlege: Tore Bjørndal Ulstein Skrevet

Tore er behagelig, flink og har et fornuftig prisnivå. Jeg har satt inn et implantant, noe som ble gjort på en god måte. Prisen ble faktisk noe lavere enn prisantydningen som allerede var forholdsvis lav sammenlignet med kjente jeg har som har gjort tilsvarende i Oslo.

Veldig bra tannlege!

Tannlege: Tore Bjørndal Ulstein Skrevet

En svært flink tannlege. Han har en behagelig væremåte, og er forsiktig og varsom når han holder på. En tannlege jeg virkelig anbefaler, spesielt for de av oss som kanskje har litt tannlegeskrekk.

De andre som jobber der er også veldig hyggelige og flinke mennesker.

Behagelig og dyktig tannlege

Tannlege: Tore Bjørndal Ulstein Skrevet

Anbefaler Tore B Ulstein på det sterkeste.
Han har en behagelig væremåte og en "forsiktig hand" ,han tar seg god tid når man har tannlegeskrekk.
Etter flere år med vegring for å besøke tannlege, har jeg etter å ha funnet Abelgården og Ulstein, begynt å se frem til tannlegeavtalene.

Super tannlege!

Tannlege: Jan Roar Rønning Skrevet

Hele besøket var smertefritt og raskt overstått. Aldri før kjent så lite når lokalbedøvelsen blir satt.
En veldig hyggelig tannlege!

Helt super!

Tannlege: Tore Bjørndal Ulstein Skrevet

Etter ti år uten tannlegebesøk, tok jeg motet til meg og dro til Tore og Abelgården.. Uten tvil den beste tannlegen jeg har vært hos, rolig, behagelig, og ikke minst, fryktelig dyktig!! Anbefales!