Abelgården Tannklinikk AS

Abelgården Tannklinikk AS holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Abelgården Tannklinikk AS

Verdens beste tannlege

Tannlege: Jan Roar Rønning Skrevet

Der en annen tannlege anbefalte operasjon , gjorde Jan Roar jobben lett og fikset tannen . Det ble kjempebra . Helt super tannlege .

Helt super!

Verdens beste tannlege 😊
Har hatt Jan Roar i ganske mange år nå og jeg håper jeg aldri slipper å bytte tannlege.
Hyggelige damer i skranken også.

Meget pasientbevisst tannlege. Var hos ham i Colloseum for lenge side. Ser må fram til ny konsultasjon!

Tannlege: Jan Roar Rønning Skrevet

Jeg gikk til behandling ved Colloseum his en tannlege som ble oppsagt og jeg sliter firtsatt med skader hun påførte meg. Jeg ble overført til Jan og hadde et par flotte timer hos ham. Han ville hjelpe meg å søke rettigheter jeg hadde hos helfo, det var jo bare fantastisk å oppleve. Dessverre måtte jeg avskutte da jeg bor i en annen by. Men de første møtet gjør at jeg nå søker ham opp på ny. Jeg trenger en bunnseriøs og dyktig tannlege.

Verdens beste tannlege

Tannlege: Jan Roar Rønning Skrevet

Rolig og trygg . Faglig dyktig.Innbyr til tillit. Forsiktig og veldig flink til å forklare hva han gjør. Har dessverre måttet bytte tannlege da vi har flytte fra Trondheim
Mange bra tannleger der «ute» men ingen som Jan Roar.
Savner ham.
Anbefales,,!!!

Useriøs

Tannlege: Tore Bjørndal Ulstein Skrevet

Benyttet tannlege Tore B. Ulstein ved 1 anledning. Hadde time for ordinær kontroll og røntgenbilder. Det ble første og siste gang.

Tannlegen behandlet to pasienter samtidig, og gikk frem og tilbake mellom ulike behandlingsrom. Svært lite kommunikasjon underveis. Fikk inntrykk av at kontrollen var overfladisk og uten interesse for pasienten.

Tar for øvrig ikke i mot skriftlige henvendelser, og sender også ut faktura til tross for å ha mottatt avbestilling av time (som ikke var bestilt i utgangspunktet).

Jeg vil ikke anbefale denne tannlegen til andre.