Alexey Kabaev

Trondheim Tannhelsesenter
Kongens gate 49 7012 Trondheim
Alexey Kabaev er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Alexey Kabaev

Meget dyktig og behagelig tannlege.

Klinikk: Toppen Tannhelsesenter Skrevet

Alex fikset et stort hull i en tann ved siden av de to midterste tennene i overkjeven på en nydelig måte! Det var ikke vondt verken under, eller etter behandlingen, og i tillegg er det meget pent utført.
Var dessverre til en tannlege i januar som "gjorde vondt verre" i en annen fortann, men gleder meg til Alex fikser også denne!
ANBEFALER ham på det varmeste, og er så glad for at jeg endelig har funnet en tannlege man er trygg hos :-D

Kjempeflink tannlege!

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Var innom Trondheim tannhelsesenter for første gang. Prismessig er de billigere enn mange andre i Trondheim. Veldig hyggelige ansatte og tannlegen jeg var hos var veldig dyktig.

Anbefales!

En veldig bra tannlege!

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg er meget fornøyd med Alexey Kabaev som min tannlege.
Jeg har fått satt inn fire nye kroner i overkjeven ( fortenner) og er meget fornøyd med resultatet. Han er effektiv og gjør tannlegebesøket så lite smertefullt som mulig. Som profesjonell musiker på et blåseinstrument er det veldig viktig for meg at jeg har en tannlege jeg er fortrolig med.
Har hatt han som min tannlege i flere år og kan trygt anbefale Alexey på det varmeste.

Effektiv

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg hadde en rotfylling + borring av et hull hos Alex. Har ikke hatt problemer disse stedene i etterkant. Han er effektiv, og gjør en god jobb. Han snakker veldig bra norsk, det er lett å forstå hva han sier. Han er veldig hyggelig, og gjør tannlegebesøket til en overkommelig opplevelse. En god tannlege.