Jan Roar Rønning

Autorisasjon (2004)

Abelgården Tannklinikk AS Telefonnummer73 53 28 1673 53 28 ...
Falkenborgvegen 35C, 2. etasje 7044 Trondheim
Jan Roar Rønning er tannlege i Trondheim

1 vurdering

Siste vurderinger av Jan Roar Rønning

Verdens beste tannlege

Klinikk: Abelgården Tannklinikk AS Skrevet

Der en annen tannlege anbefalte operasjon , gjorde Jan Roar jobben lett og fikset tannen . Det ble kjempebra . Helt super tannlege .

Helt super!

Verdens beste tannlege 😊
Har hatt Jan Roar i ganske mange år nå og jeg håper jeg aldri slipper å bytte tannlege.
Hyggelige damer i skranken også.

Meget pasientbevisst tannlege. Var hos ham i Colloseum for lenge side. Ser må fram til ny konsultasjon!

Klinikk: Abelgården Tannklinikk AS Skrevet

Jeg gikk til behandling ved Colloseum his en tannlege som ble oppsagt og jeg sliter firtsatt med skader hun påførte meg. Jeg ble overført til Jan og hadde et par flotte timer hos ham. Han ville hjelpe meg å søke rettigheter jeg hadde hos helfo, det var jo bare fantastisk å oppleve. Dessverre måtte jeg avskutte da jeg bor i en annen by. Men de første møtet gjør at jeg nå søker ham opp på ny. Jeg trenger en bunnseriøs og dyktig tannlege.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Abelgården Tannklinikk AS Skrevet

Rolig og trygg . Faglig dyktig.Innbyr til tillit. Forsiktig og veldig flink til å forklare hva han gjør. Har dessverre måttet bytte tannlege da vi har flytte fra Trondheim
Mange bra tannleger der «ute» men ingen som Jan Roar.
Savner ham.
Anbefales,,!!!

Fantastisk tannlege, anbefales!

Klinikk: Abelgården Tannklinikk AS Skrevet

Blir møtt på en rolig og positiv måte.
Gir god og tydelig forklaring i forkant på hva som skal gjøres. Og hva han gjør underveis.
Han er utrolig dyktig, grundig, hyggelig og gir gode råd.
Behandlingene går smertefritt for seg (selv rotfyllingene), og jeg føler meg godt ivaretatt.

Etter å ha slitt med tannlegeskrekk siden barndommen, gruer jeg meg ikke lengre til tannlegetimene.
Anbefales på det varmeste!