Ahmet Ademi

Telefonnummer23 22 96 2923 22 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rødstuveien 2 0572 Oslo
Ahmet Ademi holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Ahmet Ademi

Dyktig, imøtekommende og profesjonell

Tannlege: Ahmet Ademi Skrevet

Har gått til Ahmet i mange år. Han er alltid hyggelig og imøtekommende. Han er effektiv og forklarer alltid hva han gjør. Ahmet er den beste tannlegen jeg har besøkt i Oslo, og har anbefalt han til venner og kjente. Du kan også lytte til fuglesang mens du ligger i stolen.

Den beste tannlegen i Oslo

Tannlege: Ahmet Ademi Skrevet

Jeg har vært pasient hos tannlege Ademi i snart 5 år. Jeg er så takknemelig for at jeg har en tannlege som er glad i sitt arbeide som tannlege og som utmerker seg i sin profesjonalitet. Han viser en ekte omsorg for meg som menneske og som pasient. Anbefales sterkt!

En enestående tannlege, av de sjeldne!

Tannlege: Ahmet Ademi Skrevet

Ja, denne mannen kan anbefales på det varmeste! En flink tannlege, med ærlige hensikter og gode priser, absolutt. Når man kommer ut fra tannlegestolen så føles det som om man har vært på en reise. En passiar som er sjelden god og utenom det vanlige. Han har mye kunnskap og forståelse, medmenneskelighet og empati langt utover det man kan forvente. Han er interessant og viser mange sider, jeg vil si det slik at han er en bortgjemt liten skatt i et hjørne på Sinsen. Han finnes ikke selvopphøyd og har heller ingen sekretær! Han trives helt klart med mennesker og er genuin i så måte.

Når et tannlegebesøk oppleves som poesi så blir det magi!
Takk tannlegen min;-)