Ahmet Ademi

Autorisasjon (2001)

Ahmet Ademi Telefonnummer23 22 96 2923 22 96 ...
Rødstuveien 2 0572 Oslo
Ahmet Ademi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ahmet Ademi

Profesjonell, vennlig og omsorgsfull

Klinikk: Ahmet Ademi Skrevet

Tannlege Ahmet Ademi er både profesjonell, vennlig og omsorgsfull. Jeg har alltid hatt tannlegeskrekk, men etter at jeg begynte hos Ahmet så har denne skrekken begynt å gi slipp. Ahmet klarte også å forhindre en større rotfylling, takket være hans ekspertise på dette feltet. Jeg har gjort litt research på priser, og her kommer Ahmet også veldig godt ut. Jeg føler at Ahmet tar seg god tid og bryr seg om meg som menneske og pasient. Kan virkelig anbefale denne tannlegen!

En helt spesiell tannlege

Klinikk: Ahmet Ademi Skrevet

Ahmet er fantastisk på alle måter. Dyktig, oppdatert, kunnskapsrik, imøtekommende, behagelig og hjelpsom. Du vil alltid føle at du er i gode hender og at du har en tannlege som uten unntak har fokus på hva som er det beste for deg. Dessuten er han et sjeldent godt menneske.

Dyktig, imøtekommende og profesjonell

Klinikk: Ahmet Ademi Skrevet

Har gått til Ahmet i mange år. Han er alltid hyggelig og imøtekommende. Han er effektiv og forklarer alltid hva han gjør. Ahmet er den beste tannlegen jeg har besøkt i Oslo, og har anbefalt han til venner og kjente. Du kan også lytte til fuglesang mens du ligger i stolen.

Den beste tannlegen i Oslo

Klinikk: Ahmet Ademi Skrevet

Jeg har vært pasient hos tannlege Ademi i snart 5 år. Jeg er så takknemelig for at jeg har en tannlege som er glad i sitt arbeide som tannlege og som utmerker seg i sin profesjonalitet. Han viser en ekte omsorg for meg som menneske og som pasient. Anbefales sterkt!

En enestående tannlege, av de sjeldne!

Klinikk: Ahmet Ademi Skrevet

Ja, denne mannen kan anbefales på det varmeste! En flink tannlege, med ærlige hensikter og gode priser, absolutt. Når man kommer ut fra tannlegestolen så føles det som om man har vært på en reise. En passiar som er sjelden god og utenom det vanlige. Han har mye kunnskap og forståelse, medmenneskelighet og empati langt utover det man kan forvente. Han er interessant og viser mange sider, jeg vil si det slik at han er en bortgjemt liten skatt i et hjørne på Sinsen. Han finnes ikke selvopphøyd og har heller ingen sekretær! Han trives helt klart med mennesker og er genuin i så måte.

Når et tannlegebesøk oppleves som poesi så blir det magi!
Takk tannlegen min;-)