Anne Øyhus Revling

Anne Øyhus Revling holder til i Oslo

Siste vurderinger av Anne Øyhus Revling

Flink tannlege

Tannlege: Anne-Elise Øyhus-Revling Skrevet

Jeg har brukt Anne som tannlege siden 1985.Hun er en svært kompetent tannlege som er faglig oppdatert og alltid imøtekommende. Ved plutselig tannskader stiller hun opp på kort varsel og jeg føler meg alltid godt ivaretatt. Både tannlege og medarbeider gjør at det er hyggelig å komme til tannlegebehandling.

Topp tannlege

Tannlege: Anne-Elise Øyhus-Revling Skrevet

Har brukt Anne som min faste tannlege siden 2000. Jeg opplever henne som faglig dyktig, hensynsfull og pliktoppfyllende. Anne er opptatt av å finne best mulige løsninger for meg. Hun er serviceminded og tilgjengelig ved uforutsette hendelser. For meg som har stor skepsis til å slippe noen inn i munnen min har møtet med Anne betydd mye. At Anne har kontor sentralt i Oslo sentrum er også et pluss.

Min tannlege i mange år.

Tannlege: Anne-Elise Øyhus-Revling Skrevet

Har gått til tannlege Anne regelmessig i mange år.
Får trygg og god behandling. Tidligere var et tannlegebesøk noe jeg gruet meg til, men hos Anne
er det heller noe jeg ser fram til. Hun er omtenksom,
passer på at jeg ikke har smerte, og selve behandlingen av topp kvalitet. Har etter hvert flyttet et stykke ut av Oslo, men å bytte tannlege er utenkelig.

Flink, varm og tillitsfull

Tannlege: Anne-Elise Øyhus-Revling Skrevet

Har i alle år kun brukt samme tannlege i Sverige som jeg hatt siden jeg var barn pga at jeg har vanskelig å stole på at alle tannleger gjør det beste for pasienten. Etter en anbefaling om å gå til Anne har jeg nå vært pasient i snart 4 år og kan ikke med ord beskrive hvor fornøyd jeg er. Har full tillit til Anne, hennes kunnskap, og at de anbefalinger hun kommer med er til mitt beste (mine tenners beste 😊). Hun er varsom og morsom. Klinikken er koselig og etter et besøk her er man alltid på godt humør, og tatt godt tilvære på. Som i stort alle tannleger sender hun ut en melding ca 1 gang i året da det er dags for en ny sjekk, og jeg tipper at prisnivået er akkurat det samme som andre steder i Oslo. Anbefales på det varmeste!

Min tannlege siden 1995

Tannlege: Anne-Elise Øyhus-Revling Skrevet

Anne er blid og imøtekommende. Hun gjør en god og pen jobb og gjør gode vurderinger. Når noe blir dyrt, og det blir det jo med årene, informerer hun om pris og vi diskuterer alternativer. At jeg har brukt henne som min tannlege i 22 år sier vel sitt om at jeg er fornøyd.