Anne Øyhus Revling

Anne Øyhus Revling holder til i Oslo

Siste vurderinger av Anne Øyhus Revling

Helt fantastisk tannlege

Tannlege: Anne-Elise Øyhus-Revling Skrevet

Anne Øyhus Revling har vært min tannlege i over 30 år.
Hele min familie går til Anne og mange av mine kollegaer og venner.
Hun har et vinnende vesen og er utrolig dyktig.
Jeg går til henne hver 3 måned, for å rense og stelle tennene.
Jeg er veldig nøye og kresen, så valget av tannlege er den rette.

En suveren tannlege

Tannlege: Anne-Elise Øyhus-Revling Skrevet

Jeg har gått til Anne siden 1983 og har alltid vært svært fornøyd med behandlingen jeg har fått. Hun er både faglig og teknisk oppdatert og i tillegg er hun en svært sympatisk person som alltid er blid og imøtekommende. Hun anbefales på det varmeste.

Flink og dyktig tannlege!

Tannlege: Anne-Elise Øyhus-Revling Skrevet

Anne har vært min faste tannlege i flere år, og jeg er veldig fornøyd med hennes arbeid. Det er alltid hyggelig å komme tilbake.

Familiens kjære tannlege i over 30 år

Tannlege: Anne-Elise Øyhus-Revling Skrevet

Jeg skriver her først nå da jeg av en venninne, som også er pasient hos Anne, ble gjort oppmerksom på muligheten denne uken. Det overasket meg å finne en pasients vurdering til "anbefales ikke". Vi er ikke alle like og kjemi er definitivt avgjørende mellom, ikke bare tannlegen, men også legen, terapeuten etc. Jeg dømmer ingen, men føler for å støtte familietannlegen vår. Vi er en familie på 5, 2 voksne og 3 barn (26, 27, 32). Vi vokse har gått til Anne i 30 år, barna fra fylte 16. Ikke en gang har vi opplevd nedlatenhet eller henne som fordomsfull og klossete. Ei heller har vi opplevd å bli forelagt dyre løsninger eller hatt følelsen av at hun dytter på oss unødvendig behandling og/eller etterkontroller. Vi opplever tvert imot at vi blir grundig fortalt hva hun gjør og hvorfor. Hun kommer med forslag til løsninger og gir anbefalinger. Valget er vårt. Anne er faglig sterk, oppdatert på nye teknikker og kontoret fremstår alltid som verdens tryggeste tannlegekontor. Ikke bare er Anne omsorgsfull, men hun har en evne som får oss til å føle at hun genuint bryr seg. Anne bryr seg så mye om sine pasienter og deres tenner at man kan få dårlig samvittighet for morgenens tannpuss :-) Også er hun blid, morsom og fargerik - på toppen får du koselige assistent Marit - det kan ikke bli bedre! Jeg gir henne våre varmeste anbefalinger.

Anbefales ikke

Tannlege: Anne-Elise Øyhus-Revling Skrevet

Jeg opplevde Anne Øyhus Revling som nedlatende og fordomsfull. Alt for opptatt av å stille irrelevante, personlige spørsmål enn det faglige. Klossete teknisk. Hun foreslår stadig ekstra innkallinger og dyre løsninger for å tjene penger.