Anne Øyhus Revling

Anne Øyhus Revling holder til i Oslo

Siste vurderinger av Anne Øyhus Revling

Min faste tannlege

Tannlege: Anne-Elise Øyhus-Revling Skrevet

Anne har vært min faste tannlege gjennom flere år. Jeg har alltid blitt tatt godt i mot, fått god oppfølging og føler meg absolutt ivaretatt. Anne er alltid blid og hyggelig, hun er også oppdatert på nye metoder og nytt utstyr. Kan absolutt anbefale henne.

Faglig sterk og superhyggelig!

Tannlege: Anne-Elise Øyhus-Revling Skrevet

Anne er en meget flink og sterk faglig tannlege. Alltid oppdatert på nye metoder og muligheter som finnes. Samtidig er hun en varm og god person og man blir alltid godt tatt imot og ivaretatt. Anbefales!

Kan anbefales av hele mitt hjerte

Tannlege: Anne-Elise Øyhus-Revling Skrevet

Jeg har trengt mye tannbehandling gjennom livet og jeg har ikke møtt på noen mer omsorgs- og samvittighetsfull tannlege enn Anne. Tiltider aner jeg at hun bryr seg mer om tenna og smilet mitt enn hva jeg selv gjør og dette inspirerer meg til å ta vare på smilet mitt. Hun er veldig grundig og samtidig mild, hun er kunnskapssrik sammen med en betryggende nøysomhet. Jeg er aldri engstelig når jeg reiser til Anne og alt det skrevene ovenfor fyller meg med en trygghet som gjør at jeg slapper av og føler meg veldig ivaretatt, jeg blir rolig i stolen hennes. Jeg er veldig takknemmelig for Anne, og Marit assisteneten hennese er også et gledelig møte. Jeg kan på det varmeste anbefale henne til andre.

Min faste og byens beste tannlege

Tannlege: Anne-Elise Øyhus-Revling Skrevet

Jeg har gått til Anne i flere år og føler meg alltid godt ivaretatt. Hun er nøye og gir god informasjon under behandlingen. Anne har hjulpet meg med vanlig rens, borring av hull og trygg bleking av tenner. Hun har også henvist meg til oralkirurg for fjerning av visdomstenner, som opplevdes trygt. En veldig hyggelig og omsorgsfull tannlege som har lært meg å ta vare på tennene. Også pluss i boken for god oppfølging og hyggelige lokaler. Anbefales sterkt videre.

Min tannlege i fjorten år

Tannlege: Anne-Elise Øyhus-Revling Skrevet

takket være henne har jeg tenner enda - hun passer på mitt dårlige tannkjøtt, hun er skikkelig nøye og overser ingenting. Jeg føler meg trygg og ivaretatt under hennes både veiledning og oppfølging. Det er alltid godt humør, lett tone og god stemning.